Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte fråga samma sak hehe ^^ saknar lite mer uppdHur går det för er som fått era små?
Här går det bra. Lilleman fyllde 1 vecka idag och han gör inte mkt mer än äter, sover och bajsar Mycket sovtid blir det och han kan verkligen sova sig igenom allt.Hur går det för er som fått era små?
Här är det onda sammandragningar just nu. Oklart om det är förverkar eller ngt på G. Det får resten av kvällen och natten utvisa.
Just ikväll har sonen insjuknat med 39,5 i feber och maken känner sig hängig. Så det vore så typiskt att få köra iväg sonen till barnvakten och köra en all nighter på förlossningen med de förutsättningarna.
Saknade det aldrig sist men så är jag inte särskilt förtjust i att vara gravid heller.@Jenka
Det blir väldigt tomt när bebis väl är ute och de där sparkarna man känt i flera månder bara försvinner direkt. Att vara enorm och otymplig är inget jag saknar dock
Här går det bra. Lilleman fyllde 1 vecka idag och han gör inte mkt mer än äter, sover och bajsar Mycket sovtid blir det och han kan verkligen sova sig igenom allt.
Var på bvc idag, han hade ju droppat från 3955g till 3595g på återbesöket på BB i torsdags, men nu är det påväg uppåt igen och vi är nästan tillbaka på födelsevikten.
Själv mår jag faktiskt riktigt bra. Saknar dock bebismagen och sparkarna lite
Hur går det för er som fått era små?
Kommer inte ihåg hur jag kände för det efter förlossningen. Just nu längtar jag till mitt lite smidigare jag haha.@Jenka
Det blir väldigt tomt när bebis väl är ute och de där sparkarna man känt i flera månder bara försvinner direkt. Att vara enorm och otymplig är inget jag saknar dock
Jag har en nöjd och anspråkslös liten kille. Han sover mycket, var som helst och hur som helst. Har varit lätt att lägga mycket tid på storasyster, som verkligen tagit till sig lillebror som en i familjen. Jag har återhämtat mig snabbt, har inte känt av någon baby blues och har sovit bättre än på länge. En riktig smakstart alltså.