Nope, bor utanför metropolen götene. (Hittade inte hur man skickar pm och för trött för att leta.)
Och i lilla Götene finns det en läkare jag ska skicka ett stort tack-kort till.
Du ska få nåt annat. Och ett tack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, bor utanför metropolen götene. (Hittade inte hur man skickar pm och för trött för att leta.)
heartOch i lilla Götene finns det en läkare jag ska skicka ett stort tack-kort till.
Du ska få nåt annat. Och ett tack.
heart
Är så glad att mitt tips kunde vara till nytta!!
Så väldigt stor nytta. Jag är oerhört tacksam.
Vi borde ses nån gång snart. Eller i a f nästa år.
Åker ju förbi metropolen några gånger i veckan.
(Förlåt alla för off-topic!)
Klart vi borde ses Hade varit supermysigt!! Känner du hur orten riktigt drar?Så väldigt stor nytta. Jag är oerhört tacksam.
Vi borde ses nån gång snart. Eller i a f nästa år.
Åker ju förbi metropolen några gånger i veckan.
(Förlåt alla för off-topic!)
Jag åker omvägar när jag ska ta mig till kontoret men faktiskt hellre Götene än vissa andra orter. Men så är jag väl hjärntvättad efter alla år som yrkesverksam där.Klart vi borde ses Hade varit supermysigt!! Känner du hur orten riktigt drar?
Det är väl trevligt? Mitt bästa tips till tråden: starta en buke-grupp. Vi träffades ett gäng som fick barn 09, mycket trevligt och mer givande än BVC-gruppen som gav mig klåda...
Det är väl trevligt? Mitt bästa tips till tråden: starta en buke-grupp. Vi träffades ett gäng som fick barn 09, mycket trevligt och mer givande än BVC-gruppen som gav mig klåda...
Du är välkommen hitåt, om du orkar!Jag vill också ses men bor i metropolen degerfors! Har bott i örebro hela mitt liv men flyttade i februari. Har insett att det är svårt att hitta vänner i liten bruksort, ännu svårare när det troligen inte ens blir någon föräldragrupp, den som var mitt största hopp!
Jag vill också ses men bor i metropolen degerfors! Har bott i örebro hela mitt liv men flyttade i februari. Har insett att det är svårt att hitta vänner i liten bruksort, ännu svårare när det troligen inte ens blir någon föräldragrupp, den som var mitt största hopp!
Du är välkommen hitåt, om du orkar!
Annars kanske Kristinehamn eller Karlskoga kan erbjuda nåt genom andra barnrelaterade aktiviteter?
Jag bor i karlskoga och är mammaledig med en liten som är 7 veckor. Om du vill träffa nytt folk sen när barnet har kommit kan jag rekommendera öppna fsk i stan. Vi hänger där en del. Både när stora dottern är på fsk och på måndagar eller fredagar när hon är hemma. Är jättefint sen dom flyttade till nya lokaler. Annars träffar jag gärna nytt folk över en kaffe eller så.
/höstförälder -16
Åhh! Jag dricker gärna kaffe, eller helst te men jag pluggar så är hemma en del! Hur länge är du mammaledig?
Minst fram till nästa höst. Beror lite på om jag ska tillbaka till jobbet eller börja plugga sen. Vi har inte kommit så långt i planen ännu. Trivs inte superbra på jobbet så hoppas på att kunna läsa istället.
Hör av dig på PM om du vill ses. Har oftast ganska gott om tid.
Dulcolax
Nu är det andra veckan på raken jag inte har gått upp i vikt, skönt att det planat ut lite
Tänkte köpa en gravidkudde men kom fram till att jag väntar till efter RUL innan jag köper mer saker.