marsha och björnen, ungen är irriterande men samtidigt ganska roande
Masha och Björnen är ju skitkul. L kollar på den ryska varianten, slår man på den svenska blir hon sur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
marsha och björnen, ungen är irriterande men samtidigt ganska roande
Masha och Björnen är ju skitkul. L kollar på den ryska varianten, slår man på den svenska blir hon sur.
Ååhh jag älskar minionerna. Vi laddade ner spelet på paddan, och det är faktisk skit rooligt
Jag var hos bm nu, jag fick en tid nästa vecka för daterings ul så vi får koll på det.
Sen så *grattulerade* hon mig för att jag har fått foglossning Ryggontet som jag trodde var att jag sovit konstigt är foglossning. Så vi tar det lite som det kommer, men blir det värre så kommer jag få träffa läkare för sjukskrivning
Ja det sög lite faktiskt. Oavsett om inte detta blir värre så kommer det påverka livet oerhört mycket.Skönt att få ett ul så du vet när liten är tänkt att komma ut
Ogilla foglossningen... Det är inte skönt alls Ska hämta mitt bälte om en stund och imorgon ska jag boka tid hos sjukgymnasten.
Ja det sög lite faktiskt. Oavsett om inte detta blir värre så kommer det påverka livet oerhört mycket.
Samma här. Livet är fullt av njutningarJag har också foglossning, ren misär. Som bonus kräks jag fortfarande också.
Samma här. Livet är fullt av njutningar
Skönt!! Jag mådde super när jag väntade Filippa, förutom att jag kräktes mkt men det räknar jag som tämligen normalt. Kroppsligt mådde jag toppen och kände mej urstark.Jag njuter för fullt varken kräks eller har foglossningar! Eller jag kan känna av fogarna om jag rört mig på tok för mkt men inte mer än så! Och får onda sammandragningar några gånger i veckan, men det kan jag leva med! Men lite konstigt, diskuterade med en kompis som också mådde relativt bra men det är knappt man vågar säga att man inte mår dåligt, som att man skäms över att må hyffsat!
Jag njuter för fullt varken kräks eller har foglossningar! Eller jag kan känna av fogarna om jag rört mig på tok för mkt men inte mer än så! Och får onda sammandragningar några gånger i veckan, men det kan jag leva med! Men lite konstigt, diskuterade med en kompis som också mådde relativt bra men det är knappt man vågar säga att man inte mår dåligt, som att man skäms över att må hyffsat!
Ska man inte må som en prinsessa och stråla?
Det är nog tur att det går att vara gravid på så många olika vis
Skönt!! Jag mådde super när jag väntade Filippa, förutom att jag kräktes mkt men det räknar jag som tämligen normalt. Kroppsligt mådde jag toppen och kände mej urstark.
@Fille det är helt underbart att du mår bra!
Jag mådde bra med ettan och känner igen känslan att man "inte vill" berätta att man mår bra.
Jag red obekymrat till 7e månaden med ettan, sen blev magen lite i vägen. Nu får jag planera om jag ska rida så att jag inte ska göra vissa saker dagen efter.
-----=-------
Om fogarna skulle balla ur till den grad att det blir aktuellt med sjukskrivning, är det fortfarande så att om man har 50% så är tanken att man ska jobba halva sitt arbetspass? (jag orkar inte kolla på fk sidan från mobilen)
Kan man på något vis få igenom att man får jobba heldagar men färre? Ser jag till mitt jobb så börjar de fysiska dagarna slita på kroppen men dagarna med stillasittande går bra. Att strukturera om så att jag bara är still går inte riktigt ännu.
Vissa dagar kan även innebära möten på olika orter och då är det svårt att bara vara med till hälften.
Jag kom dessutom på att nästa tvådagars konferens innehåller en klänningsmiddag... Gah! Det kändes som ett tråkigt inköp just nu.
Jag mådde bra med ettan och känner igen känslan att man "inte vill" berätta att man mår bra.
Jag red obekymrat till 7e månaden med ettan, sen blev magen lite i vägen. Nu får jag planera om jag ska rida så att jag inte ska göra vissa saker dagen efter.
-----=-------
Om fogarna skulle balla ur till den grad att det blir aktuellt med sjukskrivning, är det fortfarande så att om man har 50% så är tanken att man ska jobba halva sitt arbetspass? (jag orkar inte kolla på fk sidan från mobilen)
Kan man på något vis få igenom att man får jobba heldagar men färre? Ser jag till mitt jobb så börjar de fysiska dagarna slita på kroppen men dagarna med stillasittande går bra. Att strukturera om så att jag bara är still går inte riktigt ännu.
Vissa dagar kan även innebära möten på olika orter och då är det svårt att bara vara med till hälften.
Jag kom dessutom på att nästa tvådagars konferens innehåller en klänningsmiddag... Gah! Det kändes som ett tråkigt inköp just nu.
-----=-------
Kroppen tar nog jäkligt mkt stryk.. Jag blev ju gravid väldigt fort, Filippa skulle blivit 6månader igår och jag är i v12.Skönt att du mådde bra då, kroppen kanske tar lite stryk av att vara gravid igen så tätt inpå? Det kan ju vara ganska tungt...