Jag beställde en kudde igår Ifrån NG Baby tror jag det va.
Det blir nog en sådan sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde en kudde igår Ifrån NG Baby tror jag det va.
Ledig och det är skönt!! Är svinaktigt trött idag efter en väl intensiv dag igår som inte slutade förrän jag stupade i säng 22,30.
Längtar efter "långkudden" och mitt bälte till bäckenet jag beställt, för mina höfter samarbetar inte alls.
Har hand om grannens får och skulle upp på loftet och slänga ner hö, stegen kändes som om den va 30meter när den egentligen bara är typ 2.. Kul att det bråkar redan i vecka 12
Jag har fel på några diskar ländryggen som har börjat spöka en del sista 2veckorna Hade inte ont nånstans öht när jag väntade Filippa, kroppen va som vanligt hela graviditeten. Riktigt så enkelt blir det nog inte denna gången.Välkommen till klubben typ. Håller jag mig hyfsat still fungerar det men senaste dagarna har det börjat stråla i vänster skinka och ben trots det
Här ligger vi i soffan o tittar på Dora, riktig kioskvältareHär är det VAB idag igen. Sambon, som brukar ta det mesta, hade en heldagskurs 20 mil härifrån så jag får roa en treåring i trotsåldern med kort stubin för att hen inte orkar. Å sen är min stubin kort för att jag är trött och har ont.
Tjoho...
I morgon ska iaf sambo ta första delen av dagen och sedan stöttar svärmor i för då är det RUL.
När jag ändå beklagar mej lite så har fibron börjat spöka mer också, ont i lederna i fötterna/tårna och i alla fingerleder/handleder som bara den. Förhoppningsvis är det vädret som ställer till det, har lite ont av höstrusk/hög luftfuktighet annars också.
Jag har en sådan sedan innan, jag tycker de är toppenDet blir nog en sådan sen.
Här ligger vi i soffan o tittar på Dora, riktig kioskvältare
"Jag är kartan jag är kartan jag är kartan jag är kartaaaaaaan"
Sett Dora några gånger jag med, lite tjatigt men ganska pedagogiskt
Ryggsäck, ryggsäck,.. Ryggsäck, ryggsäck"Jag är kartan jag är kartan jag är kartan jag är kartaaaaaaan"
Sett Dora några gånger jag med, lite tjatigt men ganska pedagogiskt
Ryggsäck, ryggsäck,.. Ryggsäck, ryggsäck
Sen började dem.ju visa Dora and friends. Är ju inte dåligt vad den lilla knubbiga tjejen med football huvud växte upp till men dottern saknar djuren som.var med i lilla Dora.Hahahaha
Minionerna som är så roligaVi har avancerat/ övergått till minionerna nu
Blir snart avbytare av mannen, får trösta mig med det
Vi har avancerat/ övergått till minionerna nu
Blir snart avbytare av mannen, får trösta mig med det
Hur gammal är din?Men man kan väl inte annat än älska minionerna?
Här är det mest peppa pig, Blaze och paw Patrol. Ibland får jag igenom marsha och björnen, ungen är irriterande men samtidigt ganska roande
Hur gammal är din?