Vårföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ledig och det är skönt!! Är svinaktigt trött idag efter en väl intensiv dag igår som inte slutade förrän jag stupade i säng 22,30.
Längtar efter "långkudden" och mitt bälte till bäckenet jag beställt, för mina höfter samarbetar inte alls.
Har hand om grannens får och skulle upp på loftet och slänga ner hö, stegen kändes som om den va 30meter när den egentligen bara är typ 2.. Kul att det bråkar redan i vecka 12:crazy:

Välkommen till klubben typ. Håller jag mig hyfsat still fungerar det men senaste dagarna har det börjat stråla i vänster skinka och ben trots det :grin:

Välkommen till klubben typ. Håller jag mig hyfsat still fungerar det men senaste dagarna har det börjat stråla i vänster skinka och ben trots det :grin:
Jag har fel på några diskar ländryggen som har börjat spöka en del sista 2veckorna:meh: Hade inte ont nånstans öht när jag väntade Filippa, kroppen va som vanligt hela graviditeten. Riktigt så enkelt blir det nog inte denna gången.
Min BM tyckte jag skulle vara beredd på att få ta det riktigt lugnt. Dels för fogarnas skull och dels för att när det är så tätt inpå förra graviditeten så ökar det risken något för jobbiga sammandragningar.
Så jag ser fram emot 5,5månad i viloläge.

När jag ändå beklagar mej lite så har fibron börjat spöka mer också, ont i lederna i fötterna/tårna och i alla fingerleder/handleder som bara den. Förhoppningsvis är det vädret som ställer till det, har lite ont av höstrusk/hög luftfuktighet annars också.

Här är det VAB idag igen. Sambon, som brukar ta det mesta, hade en heldagskurs 20 mil härifrån så jag får roa en treåring i trotsåldern med kort stubin för att hen inte orkar. Å sen är min stubin kort för att jag är trött och har ont.
Tjoho...
I morgon ska iaf sambo ta första delen av dagen och sedan stöttar svärmor i för då är det RUL.
Här ligger vi i soffan o tittar på Dora, riktig kioskvältare ;):D

När jag ändå beklagar mej lite så har fibron börjat spöka mer också, ont i lederna i fötterna/tårna och i alla fingerleder/handleder som bara den. Förhoppningsvis är det vädret som ställer till det, har lite ont av höstrusk/hög luftfuktighet annars också.

Den där j-a fibron är skit för tillfället. Faktiskt ringt till sjukgymnasten nu o väntar på att hon ska återkomma. Hoppas med att det är höstrusket :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 557
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 042
Senast: gammalek
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 550
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama