Och alldeles nyss ringde de och sade att NIPT inte visade några avvikelser. Puh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och alldeles nyss ringde de och sade att NIPT inte visade några avvikelser. Puh!
Planerat alla besök inkl efterkontroll idag
Uppskriven på planeringsronden för myom och blodprovsvaren från KUB.
Svampinfektionen vill inte ge sej så nu har jag shoppat på apoteket igen enl bm's råd.
Mer canesten, intimtvättolja, intimtvättlappar. Tydligen ska det vara bra att tvätta med olja istället för vanlig "intimtvål", använda tvättlapp efter varje toabesök och på med canesten direkt. På natten ska skrutten luftas
Köpte bio-oil också, lika bra att börja smörja in magen innan den börjar tokväxa. Slapp bristningar helt förra graviditeten och inbillar mej att min toksmörjning hjälpte (Har bristningar sedan tonåren och dom blev inte påverkade heller)
Jag hatar att sova utan trosor Men jag får väl göra det ändå.. BM tyckte jag skulle hoppa över socker en period ocksåJag luftar musen varje natt typ, men det har jag gjort hela mitt liv! Har nog säkert hjälpt mot en hel del svampinfektioner har en del bristningar jag med sen förr, funderar på att smörja musen en del framöver för bristningarna men kanske ska ta magen också
Fast nu är det ju en gång i timmen...@BobberiBoo var tredje timme är ju lyx
Smörja hjälper inte mot bristningar eftersom de är hormonrelaterade men det skadar ju inte heller
Jag sover aldrig med trosor utom vid mens men det blir svamp ibland ändå Oftare ju äldre jag blir.
Fast nu är det ju en gång i timmen...
Vi åker till Spanien i morgon och jag är ute i god tid som vanligt... kollade igenom garderoben nu ikväll och inser att jag dels har ont om sommarkläder och det mesta sitter fantastiskt illa. Kommer få strutta runt i samma 2 klänningar i en vecka
Aja skönt med lite semester iaf och ska bli mysigt att hänga med min mamma och pappa som är där över vintern
Hade rejält ont på höger sida imorse men det gick över efter lite rörelse. Fis på tvären eller nåt.
Resten av dagen ska jag sortera tvätt typ.
Bakade matbröd och blev sugen på saffranslängder men sambo påstod att det inte var ok att baka förrän tidigast mitten på november, egentligen början på december men lite dispens för graviditeten...
Hrmpf!
Bakade matbröd och blev sugen på saffranslängder men sambo påstod att det inte var ok att baka förrän tidigast mitten på november, egentligen början på december men lite dispens för graviditeten...
Hrmpf!
Det är okey, jag har både druckit julmust och ätit pepparkakor