Vårföräldrar 2017 del fyra

Annars ja men svårt att få till när vi liggammar :eek:

Fick 20min uppehåll, nu sitter han fast på den andra. Gissar att det inte blir så mkt gjort idag mer än BVC och tja amning. Och dricka vatten :angel:
Äh, du får snart in tekniken på att smyga in en arm under, rotera unge herrn 90 grader för att sedan smyga upp till sittandes och sedan ståendes och då är det ju bara att traska iväg till toaletten. :D

Mvh hon som fortfarande får sitta på toaletten med en 11 kilos klump i knät på toaletten på nätterna:grin:
(Jag har kommit fram till att det blir lugnare så än att lämna honom i sängen när han har sina mest ledsna nätter)

Äh, du får snart in tekniken på att smyga in en arm under, rotera unge herrn 90 grader för att sedan smyga upp till sittandes och sedan ståendes och då är det ju bara att traska iväg till toaletten. :D

Mvh hon som fortfarande får sitta på toaletten med en 11 kilos klump i knät på toaletten på nätterna:grin:
(Jag har kommit fram till att det blir lugnare så än att lämna honom i sängen när han har sina mest ledsna nätter)

När jag kan använda magen igen :p Nu vill jag helst resa mig som en nyopererad för att inte råka spänna något olämpligt ställe :eek:

8h värkar och sen lugnade det sig :down:. Nu har jag bara som grym träningsvärk i hela magen och måste vänta tills det startar igen. Inte helt nöjd.

Visst är man väl i latensfasen vid 4 cm? Den kan väl pågå en stund? :/
Japp, den kan pågå ett tag. Jag fick aldrig så med första och andra "ska" ju gå snabbare, inte långsammare :cautious: (jag vet att det är olika.. Men surar lite nu iaf). Känner att det händer mer om jag är uppe och rör mig, men mår illa och har ont så måste vila kroppen lite.

Om jag ska mäta min aktivitetsnivå jag kommer ha idag baserat på nattens sömn så kommer jag ta mig mellan soffan och toan idag. Herregud vad illa jag sov, och nu när jag funderar på det så tror jag det är sambons fel. Han var hos kiropraktorn och fick ryggen rättad i fredas och han har nästan slutat snarka om nätterna, så istället för att han snarkar konstant som man är van vid så är han tyst större delen av natten och får riktiga snark attacker tillochfrån :arghh: Hur fan ska jag kunna sova med det bredvid mig?? :meh:

Om jag ska mäta min aktivitetsnivå jag kommer ha idag baserat på nattens sömn så kommer jag ta mig mellan soffan och toan idag. Herregud vad illa jag sov, och nu när jag funderar på det så tror jag det är sambons fel. Han var hos kiropraktorn och fick ryggen rättad i fredas och han har nästan slutat snarka om nätterna, så istället för att han snarkar konstant som man är van vid så är han tyst större delen av natten och får riktiga snark attacker tillochfrån :arghh: Hur fan ska jag kunna sova med det bredvid mig?? :meh:
Låter som min man :D

Jag sällar mig till den trötta skaran av blivande mammor i dag. Jag ska gå ut sen och se om vinden kan blåsa liv i min sega hjärna, kaffe verkar inte hjälpa i alla fall...
Stallvagnen ska släpas fram och dras hem till svärfar, han skulle ge den en liten översyn för bromsarna var inte så bra på slutet. (på ena sidan är det bara att byta en fjäder men om han känner att han får en viktig uppgift med det så får han väl greja med det.)

Har haft en skitnatt och är på uselt humör. Insåg just att jag skulle lämnat prov på vc idag men glömt. :down: Får gå dit i morgon istället. Idag är det första föräldraträffen och jag har inte minsta lust att sticka ut näsan öht idag. Får hoppas att humöret vänder snart.

Har dessutom fortfarande magknip och har haft ruskigt ont i fogarna i natt.

D2E45E53-CCFF-47EF-8D49-7FAF3E1812A9_zpsrza3k8dw.jpg

Vad tycks om min svankrygg? :rofl:

Bebisbyxor med fötter och färg, finns det? Jag har inte letat sådär jättenoga än, hade några par till junioren och det var skönt att slippa pilla med strumpor som hen skavde av lika fort igen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 144
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar