Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså dom här förvärkarna känns jäkligt långt nu att jobba till sista mars
Ni som haft mycket förvärkar, hur mycket hjälper det egentligen att vila? Funderar på om jag behöver revidera min jobbplan eller om man kan köra på?
Det hjälper faktiskt.
Skit också och egentligen bra antar jag...
Det är ju en signal tyvärr. Bromsa innan det är för sent är mitt rådiga tips. Jag har kraschat bägge graviditeterna delvis för att jag kastar mig in i kaklet och ska stå ut och vara duktig på jobbet.
Ja det låter såklart klokt och att föda för tidigt är verkligen inget jag vill råka ut för. Får försöka ringa mvc i morgon och se vad dom säger. Är det nåt man blir sjukskriven för eller får man lösa det själv efter bästa förmåga?
Ja det låter såklart klokt och att föda för tidigt är verkligen inget jag vill råka ut för. Får försöka ringa mvc i morgon och se vad dom säger. Är det nåt man blir sjukskriven för eller får man lösa det själv efter bästa förmåga?
Blir förlossningen istället. Inte för att jag tror att hon är på väg utan för att jag har så spänd och ond mage (utan att det släpper alls), så de ville kolla upp det.
UschMassa sammandragningar som försvinner om jag vilar.
Jag är trött på det här nu! Max 24 dagar kvar...!!!
I dag har varit en dag av konstant trötthet. Tror jag har tillbringat den mesta tiden slumrandes i sängen. Skönt och välbehövligt men man känner sig så oerhört lat och oproduktiv. Lyckats masa mig ner till köket för att laga lite mat i alla fall.
Ja man får det eller hur!?Man får ligga i sängen hela dagen
BM förstod att jag har lite jobbigt eftersom jag är öppen 4 cm . Så nu är jag och går omkring och hoppas på att det vill sätta igång helt (värkar som gör ONT! Men BM sa att det kan vara startat av undersökningen och därmed kan avta. Så vi får se!)Hur gick det?