Vårföräldrar 2017 del fyra

För min del blev det en (kort)klänning som tröja när vi skulle på middag förra helgen :D. (Alla tröjor slutar numera straxt under naveln). Ingen såg att det var en klänning :up:.

Det blir nog det för min del också om jag inte hinner ångra mig 100 gånger. Tuttarna blev bara lite upptryckta men får väl göra sambon lite nöjd iaf nu när han får se men inte röra.:p

Det här med att hitta något snyggt i garderoben att ha på sig när man ska ut och käka middag med kompisarna ikväll. :yuck::crazy::arghh:
Antingen så är plagget för litet eller så får inte magen plats. Om magen får plats så trycks tuttarna upp under hakan. :banghead:

Tror ni det är någon som märker om jag kommer i pyjamas? :confused:

Du har ingen tröja som är lång och strechig som kanske kunde funka? Spelar ju ingen roll om det är ett enkelt linne eller vad som helst för man kan ju ta en snyggare typ blus eller kofta oknäppt utanför så blir det ändå lite finare :) Eller någon typ tunika eller liknande..

Jag är så nöjd med min barnvagn. :banana: Den var så lättkörd och smidig. Superlätt att fälla ihop och få in i bilen. Trots mage i vägen och en väldigt ilsk framfog. Kunde till och med bära upp liggdelen utan större problem. Chassit behöver jag inte testbära innan förlossningen men tror det kommer funka också. Vi bor 3 trappor upp utan hiss.

För dom som missat så har vi köpt en Stokke Trailz med terränghjul.

Du har ingen tröja som är lång och strechig som kanske kunde funka? Spelar ju ingen roll om det är ett enkelt linne eller vad som helst för man kan ju ta en snyggare typ blus eller kofta oknäppt utanför så blir det ändå lite finare :) Eller någon typ tunika eller liknande..

Det blev en klänning med typ empirskärning. Den ser ut som en tunnika nu :p Sen en lite snyggare kofta till.

Jag är så nöjd med min barnvagn. :banana: Den var så lättkörd och smidig. Superlätt att fälla ihop och få in i bilen. Trots mage i vägen och en väldigt ilsk framfog. Kunde till och med bära upp liggdelen utan större problem. Chassit behöver jag inte testbära innan förlossningen men tror det kommer funka också. Vi bor 3 trappor upp utan hiss.

För dom som missat så har vi köpt en Stokke Trailz med terränghjul.

Skönt att den är lätt att hantera, vi har ju emmaljunga och den är rätt tung. Men vi ville väldigt gärna ha emmaljunga, finns många andra fördelar, så då får den va tung :p

Skönt att den är lätt att hantera, vi har ju emmaljunga och den är rätt tung. Men vi ville väldigt gärna ha emmaljunga, finns många andra fördelar, så då får den va tung :p

Jag tycker inte de är så vansinnigt tunga och då har jag ändå inga muskler kvar :p

Kan kanske ändra åsikt när jag ska få upp den i Discon :cautious: Men dit är det ett par månader och då borde jag hunnit muskla på mig lite.

Vi bor ju i degerfors, ska in till örebro på bio strax (6mil) och vi ska ju även föda i örebro. Har inga känningar alls, skulle ni ta med BB väska i bilen ändå om utifall att?

När bebis bökar mkt så har det börjat komma ngt typ klickande/knakande ljud (vet inte hur jag ska beskriva det bättre) från buken O_o? Det gör inte ont och jag är inte direkt orolig, bara funderar vad i hela friden det kan vara? Ngn?

Jag överlevde resturangbesöket men det var på håret. De hade skitsnygga stolar i industrial-stil i metall. Normalt sett hade det varit smått obekvämt. Idag var det en pina! Trodde jag skulle svimma ett tag där av smärtan innan jag kom på att jag kunde knöla ihop jackan och sätta mig på. :arghh:

Jättemysigt dock att vara ute och träffa vänner. :laugh: Nu ligger jag i soffan och mumsar godis :angel: Räknar med att sambon kommer hem runt småtimmarna.

Badbalja och badhjälp inhandlat. Har bytt blöja på Ikea och ICA Maxi och ammat utanför ICA Maxi.

Är helt slut och har ont i musen = överansträngd. Puh!

V gnölar lite, är nog också trött.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 160
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 145
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI