Funkar nog ypperligt. Va tror du om balsnören som lite dekoration?
För min del blev det en (kort)klänning som tröja när vi skulle på middag förra helgen . (Alla tröjor slutar numera straxt under naveln). Ingen såg att det var en klänning .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sonen har slemhosta, torrhosta och krupphosta. Igen...
För min del blev det en (kort)klänning som tröja när vi skulle på middag förra helgen . (Alla tröjor slutar numera straxt under naveln). Ingen såg att det var en klänning .
Det här med att hitta något snyggt i garderoben att ha på sig när man ska ut och käka middag med kompisarna ikväll.
Antingen så är plagget för litet eller så får inte magen plats. Om magen får plats så trycks tuttarna upp under hakan.
Tror ni det är någon som märker om jag kommer i pyjamas?
Du har ingen tröja som är lång och strechig som kanske kunde funka? Spelar ju ingen roll om det är ett enkelt linne eller vad som helst för man kan ju ta en snyggare typ blus eller kofta oknäppt utanför så blir det ändå lite finare Eller någon typ tunika eller liknande..
Jag är så nöjd med min barnvagn. Den var så lättkörd och smidig. Superlätt att fälla ihop och få in i bilen. Trots mage i vägen och en väldigt ilsk framfog. Kunde till och med bära upp liggdelen utan större problem. Chassit behöver jag inte testbära innan förlossningen men tror det kommer funka också. Vi bor 3 trappor upp utan hiss.
För dom som missat så har vi köpt en Stokke Trailz med terränghjul.
Skönt att den är lätt att hantera, vi har ju emmaljunga och den är rätt tung. Men vi ville väldigt gärna ha emmaljunga, finns många andra fördelar, så då får den va tung
Vi bor ju i degerfors, ska in till örebro på bio strax (6mil) och vi ska ju även föda i örebro. Har inga känningar alls, skulle ni ta med BB väska i bilen ändå om utifall att?
När bebis bökar mkt så har det börjat komma ngt typ klickande/knakande ljud (vet inte hur jag ska beskriva det bättre) från buken ? Det gör inte ont och jag är inte direkt orolig, bara funderar vad i hela friden det kan vara? Ngn?
Nja, det är alltså min mage som låter. Mer som att det är musklerna som typ klickar. (Låter ju helt galet när jag försöker beskriva det ). Hon kanske kryper rakt ut ur magen på mig istället .Hicka?
Nja, det är alltså min mage som låter. Mer som att det är musklerna som typ klickar. (Låter ju helt galet när jag försöker beskriva det ). Hon kanske kryper rakt ut ur magen på mig istället .
Jag hade tagit med väskan. Om inte annat för lugnets skull om det skulle bli nått på bion.
Som kärringen vi träffade med junioren som tittade på sambon och sade "är du säker på att du var hemma mellan dessa datum?". (hon hade några "tillverkningsdatum" som hon läste upp).