Har haft riktigt elaka förvärkar idag såna som sitter i länge o gör ont... 11 dagar kvar, räknar med att det börjar dra hop sig. 38+2 idag, dottern som kom av sig själv kom i 39+2, igångsättning med sonen 38+5. Dock trodde vi dottern skulle komma tidigare så jag tar det med ro... Tror det dröjer en vecka till o hoppas kroppen gör ett bra förberedelsearbete
Fast nu börjar jag bli trött o hade nog kunnat spola fram tiden lite, är fruktansvärt trött o sliten. Innan har jag njutit av lugnet före stormen, nu tycker jag nog ungen kan komma, fast egentligen först om en vecka. I morgon är det läkarbesök med dottern (viktigt sådant ang. hennes förmodade eds o magproblem) och på torsdag läkarbesök för mig på käkkirurgen kring artros o eds. Sedan är almanackan tom 
Nu är det dags o natta barn o en stund på soffan innan sängen somnar
Fast nu börjar jag bli trött o hade nog kunnat spola fram tiden lite, är fruktansvärt trött o sliten. Innan har jag njutit av lugnet före stormen, nu tycker jag nog ungen kan komma, fast egentligen först om en vecka. I morgon är det läkarbesök med dottern (viktigt sådant ang. hennes förmodade eds o magproblem) och på torsdag läkarbesök för mig på käkkirurgen kring artros o eds. Sedan är almanackan tom 
Nu är det dags o natta barn o en stund på soffan innan sängen somnar