Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Liten är nu fixerad . BM tyckte det verkade som att den var startklar så vi hoppas på det. (Även om jag kan tänka mig att överlämna själva förlossningen till min sambo... Jag gjorde det ju första gången ). Bra blodtryck också, får bättre blodtryck som gravid än när jag inte är det.
Sambon har vallat runt mig på en promenad. Han mumlade någonting om frisk luft. Som hämnd fick han köpa en semla till mig.
Min urin luktar som jag ätit en penicillin-kur. Har inte ätit penicillin på typ 2 år när läkaren äntligen fattade att jag var allergisk mot det (). Någon som vet vad det kan bero på? Ska till BM i morgon och ta blodtryck och lämna urinprov. Tycker bara att det är väldigt skumt.
Min urin luktar som jag ätit en penicillin-kur. Har inte ätit penicillin på typ 2 år när läkaren äntligen fattade att jag var allergisk mot det (). Någon som vet vad det kan bero på? Ska till BM i morgon och ta blodtryck och lämna urinprov. Tycker bara att det är väldigt skumt.
Mitt luktar med mycket konstigt, sötslibbigt illa. Sen droppar det ibland. Inget roligt alls o har fått duschmani. Vill inte lukta gammal dam
Har inte? Haha på jobbet behöver jag inte ens läsa journalen för att veta om mina vårdtagare äter penicillin. Känner det på lukten direkt.Var längesen jag åt pencillin men har nog aldrig känt att det luktat annorlunda
Mitt luktar med mycket konstigt, sötslibbigt illa. Sen droppar det ibland. Inget roligt alls o har fått duschmani. Vill inte lukta gammal dam
Jag är gräsänka och det är såååå skönt.
Ja, lite tyst men jag sover och vilar och tycker att det är toppen att de andra kom iväg på en utflykt 4 dagar.