Vårföräldrar 2017 del fyra

Vakna med migrän, så jäkla segt för det fina inget jag får/kan ta som hjälper. Hoppas att alvedonen och en kopp med superstarkt te kan hjälpa.
Fått klart 4par byxor och mössor, strl 50 och 56. Nu väntar jag bara på att mina tvillingnålar och mer tråd ska komma med posten så jag kan sy bodys också, sen ska jag gå på storlek 60-62. Ska sy babynest och amningskudde också.http://i651.photobucket.com/albums/...7-1AE6-4083-9483-A9F4A0A12A5B_zps8akbmhyz.jpg

Vakna med migrän, så jäkla segt för det fina inget jag får/kan ta som hjälper. Hoppas att alvedonen och en kopp med superstarkt te kan hjälpa.
Fått klart 4par byxor och mössor, strl 50 och 56. Nu väntar jag bara på att mina tvillingnålar och mer tråd ska komma med posten så jag kan sy bodys också, sen ska jag gå på storlek 60-62. Ska sy babynest och amningskudde också.http://i651.photobucket.com/albums/uu232/maria53/Mobile Uploads/2015-10/C3C8B1D7-1AE6-4083-9483-A9F4A0A12A5B_zps8akbmhyz.jpg

Vad fina! :up:

Knappt sovit inatt pga förkylningen. Slemhosta som satt sig på stämbanden och så ont i bihålorna att det gör ont i hel käken att andas genom munnen. Detta sög!! :mad:

En liiite bra sak är att hundarna jagade iväg något ur trädgården imorse, antingen en liten katt eller en stor råtta och jag som är optimist hopps ju råttan hittade en väg ut och blev ivägskrämd nu. Nu vet vi dessutom varför den inte går i fällorna, den håller sig i mellanbjälklaget och mellan teglet i ytterväggarna och där kommer vi inte åt. Ska ringa Anticimex så dem får lägga lite gift i ventilerna falls den ff är kvar eller får för sig att komma tillbaka.

Mina förvärkar har varit sammandragningar där hela magen typ drar ihop sig men det gör även ont i hela magen och så gärna kombinerat med lite mensvärkssmärta i ryggen som är mer molande. Dom riktiga värkarna kändes inte på något sätt likadana.

Just va riktigt dålig i magen inatt också, har hört att det är vanligt strax innan förlossning? Men kan ju va en slump också!

@Fille jag har haft bra sprutt på magen innan det varit dags... Håller tummarna! :)

Sovit hyfsat ok i natt men skittrött. Tror det är de dåliga järndepåerna som spökar, som de för övrigt inte gör något åt :cool: någon som har bra tips mer än gröna saker o blodmat? Typ?

Har lovat dottern att vi ska åka o kolla in öppna gruppen på kyrkan idag o se om där är några kompisar att leka med. Så vet vi om det är något att gå på sedan..... Jag är inte särskilt kyrkligt lagd (inte ens döpt barnen) men det är det enda som händer här omkring. Blir kanske lite piggare av o komma ut bland folk :grin:

Har fortfarande mensvärk från helvetet, antar det kommer vara så till bebis kommer ut. Hoppas förvärkar /mensvärk gör nytta så det går snabbt när det drar igång :cautious: lever på alvedon :up:

@Fille jag har haft bra sprutt på magen innan det varit dags... Håller tummarna! :)

Sovit hyfsat ok i natt men skittrött. Tror det är de dåliga järndepåerna som spökar, som de för övrigt inte gör något åt :cool: någon som har bra tips mer än gröna saker o blodmat? Typ?

Har lovat dottern att vi ska åka o kolla in öppna gruppen på kyrkan idag o se om där är några kompisar att leka med. Så vet vi om det är något att gå på sedan..... Jag är inte särskilt kyrkligt lagd (inte ens döpt barnen) men det är det enda som händer här omkring. Blir kanske lite piggare av o komma ut bland folk :grin:

Har fortfarande mensvärk från helvetet, antar det kommer vara så till bebis kommer ut. Hoppas förvärkar /mensvärk gör nytta så det går snabbt när det drar igång :cautious: lever på alvedon :up:

Aprikoser :)

Kollar på badbaljor och sådan badhjälp. Biltemas balja är dyrare än balja och badhjälp på Jollyroom tex. Men köper man badhjälp på Biltema och balja på Ikea blir det billigt. Men bökigt :rofl:

Total gröt i hjärnan idag :grin:

Tror vi använde vår badhjälp 2 gånger innan den åkte ut. För vår del stjälpte den mer än den hjälpte.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 163
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 147
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar