Vårföräldrar 2017 del fyra

Det enda som hjälper när man är ynklig är kanelbullar. Tror jag kommer få en kanelbullebebis om jag fortsätter såhär :up:.

Tänk att det redan är mars! Lite besviken att lillasyster redan är senare än storebror, men kan nog förlåta henne när hon väl kommer :heart. Snart börjar det förhoppningsvis komma lite vårbebisar!

Alltså jag vet inte vad liten håller på med men jag har ett väldigt obehag/ ont nedanför troskanten nu. O_o Sonen var ju aldrig ens i närheten av att fixera sig eller ens närma sig öppningen så det här är verkligen inte en känsla jag känner igen.

Känns ungefär som om man missade att gå på toa för 3 timmar sedan. Inte för att det hjälpte att gå på toa men den där känslan av sprängd blåsa ni vet. :arghh:

Typ så känna min foglossning eller vad det nu är. Har ju tagit massa prover för uvi men jag tror det är i bäckenet smärtan sitter.

Inga som tar emot på natten :(. Det kommer lösa sig, på ngt vis. Jag är bara lite ledsen och stressad att det blev såhär när jag var lovad att det inte skulle bli några problem.

Ja det är väl klart! Det är ju viktigt att allt funkar. Hoppas det löser sig för er!

Ibland tror ja de små i magen hittar på både det ena och andra! Min lilla "kokade kaffe" nyss, sådär som man får göra som liten på simskolan. Först tänkte jag att hen kanske kissade, men känslan var längst ner i ljumsken och stjärten ligger under höger revben typ så borde inte vart kiss?!

Är det så det känns när de kissar? Min bäbis kokar kaffe typ 2-3 gånger per dag. Känns skitskumt!

Det här med att gå på ett köpcentrum när man har jätteont i fiffi är inget kul! :meh: Dock så blev det 2 pyjamasar till bäbis och 2 överdrag till skötbädden. Fick dessutom en hel kasse med amningsinlägg och blöjor av kompisen. :D Och eftersom jag har gosat med bäbis idag läcker brösten.. :angel:

Men det här med att göra en löptur till bussen i v 28 med kraftig foglossning, det är inte att rekommendera om man inte gillar att sitta med kraftiga samandragningar på en fullsatt buss. :crazy:

Är det så det känns när de kissar? Min bäbis kokar kaffe typ 2-3 gånger per dag. Känns skitskumt!

Jag vet inte, tänkte först att det kunde bero på kiss, men min bäbis ligger med rumpan under höger revben och kaffekokandet kändes nere vid min vänstra ljumske så känns inte riktigt logiskt?! :p

Typ så känna min foglossning eller vad det nu är. Har ju tagit massa prover för uvi men jag tror det är i bäckenet smärtan sitter.

Ja det är väl klart! Det är ju viktigt att allt funkar. Hoppas det löser sig för er!

Det här är inte i fogarna utan ungefär där urinblåsan befinner sig normalt sett. Min foglossning känns ungefär som ryggskott i bäckenet blandat med lite ischias och nervklämningar.

Jag är vrålhungrig i dag och har inte den förlamande tröttheten jag känt en tid. Jag hoppas det är ett tecken på att kroppen börjar ladda upp med energi.
(nej då, jag är inte desperat efter tecken på att det är på g. Inte alls :angel:)

Det här är inte i fogarna utan ungefär där urinblåsan befinner sig normalt sett. Min foglossning känns ungefär som ryggskott i bäckenet blandat med lite ischias och nervklämningar.

Tänkte om det var framfogen som bråkade iom att du sa att det var vid troskanten. Mitt börjar där och går neråt typ. Frågade sjukgymnasten om den smärtan och hon sa att det var foglossning.

Men om det är vid urinblåsan låter det ju inte som den typen av smärta. Kanske är bäbis som är där och gräver.

Jag är fortfarande pigg :eek:. Det känns väldigt overkligt och jag kraschar garanterat i morgon men i det stora hela en jättebra dag. Känslan av att orka leka med junioren utomhus trots sen eftermiddag var underbar! Fogarna protesterar visserligen men på en ganska hanterbar nivå.
Tänk om sista veckorna som gravid kunde fortsätta såhär :love:

Tror jag hade förvärkar inatt, gick bort med alvedon men tänkte att gör förvärkar såhär ont, hur ont gör då inte dom vanliga värkarna?!?! :eek:

Tror jag hade förvärkar inatt, gick bort med alvedon men tänkte att gör förvärkar såhär ont, hur ont gör då inte dom vanliga värkarna?!?! :eek:
Alltså hur känns egentligen förvärkar? Jag har aldrig haft några, när det väl dragit igång har det varit på riktigt så att säga.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 163
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 147
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar