Fille
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag vet inte vad liten håller på med men jag har ett väldigt obehag/ ont nedanför troskanten nu. Sonen var ju aldrig ens i närheten av att fixera sig eller ens närma sig öppningen så det här är verkligen inte en känsla jag känner igen.
Känns ungefär som om man missade att gå på toa för 3 timmar sedan. Inte för att det hjälpte att gå på toa men den där känslan av sprängd blåsa ni vet.
Inga som tar emot på natten . Det kommer lösa sig, på ngt vis. Jag är bara lite ledsen och stressad att det blev såhär när jag var lovad att det inte skulle bli några problem.
Ibland tror ja de små i magen hittar på både det ena och andra! Min lilla "kokade kaffe" nyss, sådär som man får göra som liten på simskolan. Först tänkte jag att hen kanske kissade, men känslan var längst ner i ljumsken och stjärten ligger under höger revben typ så borde inte vart kiss?!
Är det så det känns när de kissar? Min bäbis kokar kaffe typ 2-3 gånger per dag. Känns skitskumt!
Typ så känna min foglossning eller vad det nu är. Har ju tagit massa prover för uvi men jag tror det är i bäckenet smärtan sitter.
Ja det är väl klart! Det är ju viktigt att allt funkar. Hoppas det löser sig för er!
Är det så det känns när de kissar? Min bäbis kokar kaffe typ 2-3 gånger per dag. Känns skitskumt!
blåser bubblor?Jag vet inte, tänkte först att det kunde bero på kiss, men min bäbis ligger med rumpan under höger revben och kaffekokandet kändes nere vid min vänstra ljumske så känns inte riktigt logiskt?!
blåser bubblor?
Det här är inte i fogarna utan ungefär där urinblåsan befinner sig normalt sett. Min foglossning känns ungefär som ryggskott i bäckenet blandat med lite ischias och nervklämningar.
Vad är det för vagn?Min barnvagn har kommit!
Tyvärr kan vi inte hämta den förän på lördag
Vad är det för vagn?
Smyger in från sommarttråden för att säga att du gärna får komma med ett lite utlåtande när ni hunnit testa den sen! Vi är nämligen också sugna på den.En stokke trailz i färgen grey melange
Alltså hur känns egentligen förvärkar? Jag har aldrig haft några, när det väl dragit igång har det varit på riktigt så att säga.Tror jag hade förvärkar inatt, gick bort med alvedon men tänkte att gör förvärkar såhär ont, hur ont gör då inte dom vanliga värkarna?!?!