Vårföräldrar 2017 del fyra

Har stått och gjort lasange eftersom sambon ska åka bort tills på tisdag så jag har matlådor ifall jag har dagar när jag inte kan laga mat (vissa dagar klarar jag inte riktigt vissa lukter). Kunde äta tre tuggor av maten innan den började åka upp och ner i magen.... :yuck:

Trodde jag skulle få slippa att må illa iaf :cry:

När vi satt i bilen sista typ 10 minutrarna så fick jag lite mensvärk och den hänger kvar. Mycket diskret men ändå där.

Är tydligen kaos men oavsett så sätter man igång inom 72h så nu handlar det mest om vi ska hänga kvar här och vänta på att de har utrymme för igångsättning eller om vi ska åka hem.

De är bekymrade över avståndet :p

130/80 andra mätningen, vet ej första. Högre än vad jag normalt ligger men vet inte om det är högt nog för övervakning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 168
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 147
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V