Fille
Trådstartare
@Lazy Lady hur gick det med dina sammandragningar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har lugnat ner sej, eller i alla fall så länge jag håller mej relativt stilla. Så det är nog bara normalt. Men dom gjorde snudd på lika ont som förvärkarna vid öppningsskedet på förlossningen så jag va lite skraj ett tag. Vill INTE föda bebis i v30, så igår blev det intensiv vila@Lazy Lady hur gick det med dina sammandragningar?
Du kan vända på pedalen, det kan funka. Så du använder hälen att trycka ner med istället för tårna.Jag har symaskin och tyg och vilja men foglossningen vägrar samarbeta när jag ska gasa med pedalen
Vaknade av att minsta katten spydde - i spjälsängen såklart Som tur var var det mest "uppblött torrfoder" och det hamnade på mina jeans som låg där så ingen större skada skedd, men tog en stund innan jag kunde somna om efter att ha behövt städa undan efter henne..
Vovvarna kräks bara på golvet som tur är
Du kan vända på pedalen, det kan funka. Så du använder hälen att trycka ner med istället för tårna.
Jag hämtade min mors igårJag skulle också vilja sy själv men tummen har fastnat mitt i handen när det kommer till sådana projekt och jag äger inte ens en symaskin.
När jag hade närmare hem lånade jag mammas när jag skulle försöka mig på något.
Vad väger han på ett ungefär?Kommer han idag är det 35+4, blir det måndag 35+6 (nähä) så han förväntas klara egen andning, kan behöva sola ett par dagar och kanske inte orkar amma från början. Men kan vara lika pigg som fullhången, bara mindre. Mindre är bra när de ska ut
Vad väger han på ett ungefär?
Min vägde ju 2800
Ganska lagom
Jag har precis ställt fram min på matsalsbordet Ska lägga upp gardiner idag och nästa vecka ska jag sy babynest och wrap (Ska bara komma iväg till tygaffären först)Jag älskar att sy, men var hundra år sedan typ, har ingen symaskin heller... Kanske det man ska önska sig till nästa jul, frågan är bara om jag är tillräckligt motiverad för att sy
OK men spännande ialla fall juIngen aning, har inte gjort TUL sedan 4/1 och på sex veckor växer de ju en del. Minns inte den uppskattade vikten då men den var bara precis under normalkurvan.
Jag har precis ställt fram min på matsalsbordet Ska lägga upp gardiner idag och nästa vecka ska jag sy babynest och wrap (Ska bara komma iväg till tygaffären först)
Nån som vet om man kan sy babynest i bomullsjersey? Eller blir det för stretchigt tro? Finns ju så jäkla mycket fina barntyger men då är dom i regel 95%bomull och 5%lycra.
Dom har så fina tyger och babykläder här: http://www.jny.se/barntyger/
(har köpt några plagg till bebis därifrån)