Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När mitt vatten gick med sonen var han inte fixerad så jag fick uppleva "hollywoodsplash" konstant i typ 70 timmarSover lite i taget iaf.
Rinner vatten typ hela tiden
Sover lite i taget iaf.
Rinner vatten typ hela tiden
Samma sovtid härÄr vi vakna hela högen?
Jag sov 01-04, sen vaken. Mitt nya fina sovmönster...
Fy, svårt å sova då.. Konstant blöt eller? Fick du med dig nått bra absorberande från förlossningen att lägga i sängen eller får du använda bindor eller hur funkar det? *nyfiken*
Jo, vaken is the shit Bulan här har roat sig med o bygga ut ettan till en trea men nu ligger katten på magen o spinner så det har lugnat sig lite
Är en utmaning o vara tyst bara o inte väcka resten av huset...
@lil-sis, jag har aldrig läckt vatten utan det har kommit allt på en gång efter det startat men stora nattbindor? Plastad frotté?
Har hemska förvärkar i kombo med att liten gräver ner huvudet. Livnär mig på alvedon. Riktigt mycket slemmiga flytningar så kroppen jobbar på o förbereder sig. Dock är det stopp de närmsta två veckorna, jag vill hinna vila, ha sovmorgon o njuta av lite egentid när barnen i i skola/förskola och även njuta av lite kvalitetstid med dem i form av deras vill göra innan bebis kommer (max hamburgare, bio, simhallen, leksaksaffären... )
Så kroppen får gärna jobba o bebis stanna på insidan ett tag till
Är vi vakna hela högen?
Hur tidigt född blir han som mest?För övrigt tror jag inte det har sjunkit in att han är ute typ senast måndag eftermiddag
Hur tidigt född blir han som mest?
Är vi vakna hela högen?
Köpte tyger igår så idag (+ några fler dagar) blir det att sy babynest, baby wrap + en wrap till sonen.
Ska även fylla på fler kulor i gravidkudden. Efter 3 års intensivt användande måste man nu vika den ett par gånger för att kunna använda den