Åh spännandeJa har ju inte varit där förut
Men om det inte är vattnet som gick nu (och fortfarande rinner) så är det nog något annat fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh spännandeJa har ju inte varit där förut
Men om det inte är vattnet som gick nu (och fortfarande rinner) så är det nog något annat fel.
Ja har ju inte varit där förut
Spännande om det är vattnet
Har jag inbillat mig eller är det vanligare med tidig födsel om mamman är opererad?
Det är liiiiiite vanligare.
Lägger man ihop op och mina hormonnivåer i v 11 så är det typ 23% som kommer för tidigt (v34 och framåt) men statistik fungerar ju inte så
Frågan är vart bäbisen ska få plats?
Fick rolla babynestet och la på en filt i förebyggande, men ändå väldigt mysigt tydligen
Frågan är vart bäbisen ska få plats?
Fick rolla babynestet och la på en filt i förebyggande, men ändå väldigt mysigt tydligen
Ja har ju inte varit där förut
Oj vad spännande. Med sonen gick vattnet vid 14, värkarna drog igång vid 22 och han är född 05.21 så ibland går det ganska fort även om det inte känns något till en börjanJapp, definitivt vattenavgång med lång tapp, öppen 1cm, inga värkar.
Så vi åker faktiskt hem så länge. Blev ju lite oplanerat så det är KAOS hemma också.
Väntar på BM som ska komma med lista på tecken som innebär att vi ska in igen samt tid för igångsättning.
Det är tydligen lite trångt på neo men han är så stor att det troligen inte är något problem.
Så ingen marsbebis här inte.
Oj vad spännande. Med sonen gick vattnet vid 14, värkarna drog igång vid 22 och han är född 05.21 så ibland går det ganska fort även om det inte känns något till en början
Hur blir det med myomet då?Japp, definitivt vattenavgång med lång tapp, öppen 1cm, inga värkar.
Så vi åker faktiskt hem så länge. Blev ju lite oplanerat så det är KAOS hemma också.
Väntar på BM som ska komma med lista på tecken som innebär att vi ska in igen samt tid för igångsättning.
Det är tydligen lite trångt på neo men han är så stor att det troligen inte är något problem.
Så ingen marsbebis här inte.
Åh vad spännandeSöndag 14 har vi tid för igångsättning men jag får förstås komma tillbaka när jag vill. Läkaren var lite bekymrad över avståndet så jag fick stanna kvar men eftersom han är fixerad till slut och jag inte har värkar (ännu) så känns det ok att åka hem.
Myomet är troligen inget problem och läkaren sade att de avbryter om det känns fel och jag fick uppfattningen att jag kan be om snitt "när jag vill". "Känns det okej att försöka vaginalt" frågade hon.
Så nu har vi ätit på Donken och så stannar vi på ICA och provianterar lite och har inget hänt inatt fixar vi hundrastgården så vi kan släppa ut de innan vi åker nästa gång, för då åker jag inte hem igen
Gubben hjälpte en kompis hämta ett solarie häromdagen, och självklart drog han ju ryggen snett. Så nu får halvt handikappade jag ta hand om både mig, barnet och en.helt handikappad sambo.. Awsome säger mina fogar
Fick tvinga ut honom på en promenad innan så han fick röra på sig lite så det kanske släpper, och det blev mycket bättre. Meeen heerrreegguuuudddd vad män kan gnälla när det gör lite ont Han gav mig iaf lite cred för att jag inte gnäller så mycket över mina smärtor
Sen tror jag hormonerna har fördummat mig totalt, jag beställde en Iphone idag. Jag har alltid varit totalt emot gayphones men efter lite jämförande mot Sonys nya så fick jag ge med mig, för jag är verkligen tvungen att ha en ny telefon oavsett vad... Får hoppas jag trivs med den för nu får jag ha den iaf två år.