Tips: köp en färdig. Geggamoja har. Jag köpte en på rea, 250 kr.Jag vill också ha ett wrap, men nä orkar inte engagera mig nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips: köp en färdig. Geggamoja har. Jag köpte en på rea, 250 kr.Jag vill också ha ett wrap, men nä orkar inte engagera mig nu
Jag vill också ha ett wrap, men nä orkar inte engagera mig nu
Den ena instruktionen på babynest jag hittade (kommer kombinera två olika instruktioner) var med plattvadd även till kanterna så det tänkte jag provaVi har inte ens köpt bilbarnstolen än så babywrapen får vänta tills vi har den. Jag har ett gammalt överdrag till ett täcke som vi slängt som är svart och silvrigt tänkte återanvända det till babynestet, sen har jag täckesvadd (sån där stoppning som är en hel filt sas) som.jag tänkte använda till liggytan, behöver bara köpa lös bomull till kanterna.
Sen har jag ett nalletyg som.jag inte riktigt vet vad jag ska använda till än, kanske om jag hittar brunt teddytyg så används det till wrapen och en extra filt till vagnen.. Tänk vad man hittar grejer i sina gömmor när man börjar städa och sortera innan flytt
Tips: köp en färdig. Geggamoja har. Jag köpte en på rea, 250 kr.
Jag vill också ha ett wrap, men nä orkar inte engagera mig nu
Tips: köp en färdig. Geggamoja har. Jag köpte en på rea, 250 kr.
Jysk har billig hobbystoppning, billiga kuddar att slakta ocksåDen ena instruktionen på babynest jag hittade (kommer kombinera två olika instruktioner) var med plattvadd även till kanterna så det tänkte jag prova
Dagens projekt- köpa bil! Med min brist på tålamod som jag alltid har och nu inte så uthållig pga jäkligt gravid kan detta gå hur som helst. Jag ser framför mig hur jag går in, kollar 5 minuter, hittar en lämplig, provköra, köper. Sambon säger att det inte går till så...
Ja det borde ju funka. Har ju massor av det så borde ju eg bara kunna rulla en gigantisk korv av det och trä i. Är ju nästan lika mjukt och det ska väl eg bara hålla bebis på plats.Den ena instruktionen på babynest jag hittade (kommer kombinera två olika instruktioner) var med plattvadd även till kanterna så det tänkte jag prova
Dagens projekt- köpa bil! Med min brist på tålamod som jag alltid har och nu inte så uthållig pga jäkligt gravid kan detta gå hur som helst. Jag ser framför mig hur jag går in, kollar 5 minuter, hittar en lämplig, provköra, köper. Sambon säger att det inte går till så...
Jag vill också få bebis nu !
Samtidigt satt det en lapp på sonens förskola med info att de har konstaterat många fall av RS där just nu. Så kanske är bra om hon väntar lite trots allt.
Samma känsla här! Och jag har kunnat ha sonen på fsk 35 timmar sen december.... Dom har haft vattkoppor, massor av svåra förkylningar och nu senast magsjuka...
Så kul med allt det som höggravid med. Visst har vi haft det mysigt hemma ändå och självklart vill man inte ha hem något , men det hade varit skönt att kunna haft lite avlastning med då man inte har någon att lämna till.
Frustrerande för sonen med då "alla" är på fsk och det är länge att vara ifrån kompisgruppen.
Hur länge har ni hemma sen när bäbis kommit?
Jobbigt med så många olika sjukdomar. Tycker alltid det sitter ngn lapp uppe på förskolan .
Menar du hur länge storebror får stanna hemma från förskolan när bebis är född? Det har jag inte riktigt tänkt på faktiskt. Han älskar att vara där och behöver göra av med väldigt mkt energi dagligen. Men första 2-3 veckorna får han vara hemma. Sen tänkte jag att han ska vara på förskolan några h ca 4dagar i v. Men att han givetvis får vara hemma mer om han vill under det 1,5 år som jag/sambon är hemma med mini. Hur ska ni göra?