Vårföräldrar 2017 del fyra

Jag har faktiskt inte funderat över hur länge junior får vara hemma, vi får väl försöka hitta någon rutin och vardag och sedan får han gå tillbaka med sina 15h/v.

Wohooo jag blev med bil :D gick in i första bilaffären vi åkte till, till vänster om receptionen står en bil, verkligen den första bilen man ser, säger till sambon - den där är ju perfekt i storlek, kollar lite på den, priset stämmer med vad vi tänkt osv. För att sambon inte ska bryta ihop helt så åker vi till typ 6 ställen till och kollar för att sedan åka tillbaka och köpa den första bilen :p

Ville köpt bilbarnstolar idag med men där gick hans gräns för att spendera på en dag så får väl ta och göra det i veckan istället.

Vi har inte riktigt bestämt hur vi ska göra med de andra barnen när lillan har kommit. Jag tyckte det var mest meckigt att åka iväg och hämta Milliam mitt i bästa mat/sovtiden (här får syskon gå 15h/vecka fördelat på tis-tor. Milliam börjar förskoleklass till hösten så då kommer han få gå där. Ev ska vi försöka byta förskola till en som ligger närmare så jag kan gå och hämta de större. Isf kommer nog Melina få börja förskolan igen när hon fyller 3 och det gör hon i dec.

Wohooo jag blev med bil :D gick in i första bilaffären vi åkte till, till vänster om receptionen står en bil, verkligen den första bilen man ser, säger till sambon - den där är ju perfekt i storlek, kollar lite på den, priset stämmer med vad vi tänkt osv. För att sambon inte ska bryta ihop helt så åker vi till typ 6 ställen till och kollar för att sedan åka tillbaka och köpa den första bilen :p

Ville köpt bilbarnstolar idag med men där gick hans gräns för att spendera på en dag så får väl ta och göra det i veckan istället.

Men vad blev det för bil? :D

Här är dey sagt att H kommer gå hem.helt i slutet av april eftersom vi flyttar då, och det är inte lönt att skola in henne på ett nytt dagis för sommaren eftersom hon ändå inte får gå då. Så hon kommer vara hemma fram till terminen för förskoleklassen startar i augusti. Vi får se hur ofta jag vill lämna tillbaka bägge barnen tills dess :rofl:

Äter allt jag orkar och har övergått till att dricka resorb. Omsätter galet mycket vatten :rofl:

Har lite "bihålekänning" på höger sida så ska nog kanske köra lite nässpray eller koksalt.

Låter klokt att köra på Resorb :up:
Inga nya känningar än så länge förutom att du "läcker"?

Jag är färdig!!!!
Mentalt? Ja
Med baby wrapen? Jajemen :banana::banana:

Sonens docka fick agera modell
16807351_10155022886943953_7533057073460286317_n.jpg

16730410_10155022886938953_5361737012435486421_n.jpg

Nu har vi köpt spjälsäng. Så nu är vi nog så gott som klara med alla "viktiga" saker för tillfället. Dvs nu kan jag fokusera på att köpa de roliga (kanske lite mer onödiga) sakerna :up:.

Ganska lugn bebis idag. Vilket bara gör mig orolig. Föredrar helt klart hennes mer akrobatiska dagar så man vet att hon är ok :D.

Det är mycket irriterande att sitta på släktfirande (inte min sida) och höra svärmor prata om junior som om hen vore hennes barn och som om att den kommande bäsis är någon form av allmän egendom och minst lika mycket hennes som min och sambons :rage:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 147
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar