Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är medveten om att det inte behöver bli värre men de misstänker EDS på mig och är det de jag har så är oddsen minimala för en bättre graviditet en andra gång. Jag har inte haft någon större längtan för fler än ett barn ändå. Men man vet aldrig.
Varje gång jag försöker beställa någit från bon prix så säger den att jag inte finns som kund.. så det slutar alltid med att hag får ringa och beställa detBeställde en babywrap av en privatperson 17/2. Betalade. Har inte kommit och inte heller den utlovade återbetalningen.
Beställde en Bärjacka från BonPrix 27/3. Har försvunnit i posthanteringen, innan den lämnades över till posten. BonPrix frågar om jag vill beställa och betala för en till
Orkar inte ens bråka. Trött.
Beställde en babywrap av en privatperson 17/2. Betalade. Har inte kommit och inte heller den utlovade återbetalningen.
Beställde en Bärjacka från BonPrix 27/3. Har försvunnit i posthanteringen, innan den lämnades över till posten. BonPrix frågar om jag vill beställa och betala för en till
Orkar inte ens bråka. Trött.
Och nu är antibiotikan läkaren skrivit ut restnorad oavsett tillverkare så jag måste ringa och få tag på någon ersättning.
Alltid haft lågt så detta är precis som det brukar@BobberiBoo Om jag hade haft så lågt blodtryck hade jag svimmat vid minsta amsträning
Nu har vi varit hemma exakt ett dygn och allt har gått upp och ner.
Inne på BB var Grynet lugn och sov nästan hela tiden. Nu när vi kom hem så är hon färdigsoven! Igår var hon vaken större delen av dagen och kom inte till ro och jag blir så rädd att något är fel. Hon ville äta nästan hela tiden trots att hon kräktes varje gång hon åt och då tycker jag det är otäckt och vill sluta. Vi Har kommit fram till att hon är en mycket varm liten människa så när allt förutom blöjan åkte av blev hon mycket nöjdare. Hon äter mellan varje och var tredje timme nu vilket jag inte förstår ens får plats i den lilla magen? Jag är även lite orolig då jag inte tycker hon bajas så mycket två ggr igår och fortfarande inget idag. Eller så är det en föreställning jag har att det ska komma ut något typ hela tiden
Idag känns det bättre. Hon får äta när hon vill som är typ hela tiden och vi har varit ute på första promenaden. Jag har saknat att vara ute och röra på mig och framförallt efter att vi varit instängda på BB i några dagar.
Jag undrar om min våg stämmer.... isf ska jag ha gått ner 10 kg sedan i lördags!?
Om ni helammar kan det gå över en vecka utan bajs. Och dottern åt 45-minuterspass med uppehåll på max 2 timmar första tiden dygnet runt, de flesta variationer är rätt normala om än märkliga