Vårföräldrar 2017 del fem

När man får springa utan bh för mina amningsbhn i 90e har blivit för små och bara är obekväma :arghh: Har i vanliga fall 85c :grin:

Måste nog se till att köpa lite större. Frågan är hur mycket pattarna växer under amning denna vändan:confused:

Tips på var man köper stora?

Jag har en som heter trofé felicia i 95c. Väldigt skön vet dock inte hur det är med storlekarna. Även en typ topp från lindex eller kappahl i xxl-xxxl, den är något för stor för mig. Ingen amningsbh men mjuk och lätt att dra ner över brösten!

Fråga, jag sitter i soffan och ser magen röra sig konstigt, lite som att jag ser barnet andas väldigt fort. Är det ens möjligt?? Tycker barnet har rört sig lite jämfört med hur den brukar vara samma dag och dagen efter en undersökning.

Känner mig lite nojjig av någon anledning...

Fråga, jag sitter i soffan och ser magen röra sig konstigt, lite som att jag ser barnet andas väldigt fort. Är det ens möjligt?? Tycker barnet har rört sig lite jämfört med hur den brukar vara samma dag och dagen efter en undersökning.

Känner mig lite nojjig av någon anledning...

Det är inte din puls du ser då? Jag tycker du ska ringa och rådfråga förlossningen eftersom du upplever minskad rörelse så pass att du blir orolig. Heller ringa en gång för mycket än en gång för lite anser jag.

Det är inte din puls du ser då? Jag tycker du ska ringa och rådfråga förlossningen eftersom du upplever minskad rörelse så pass att du blir orolig. Heller ringa en gång för mycket än en gång för lite anser jag.
Funderade på min puls först men den ändrar hastighet lite titt som tätt och dessutom syns den olika mycket, nyss gick hela magen i andningsfrekvens och nu bara precis vid naveln.

Jag funderade lite var kilona har försvunnit ifrån för mage/höfter är det då inte om mina byxor får döma :p rumpan har visserligen blivit väldigt platt... ;)

Svärfar kom förbi på ett spontant besök och började kommentera att mina föräldrar o syskon längtade väl efter den lilla nu osv. Surt upplyste jag honom om att dom även längtade efter junioren och att det var väldigt värdelöst att inte kunna komma hem än på några veckor.
Hem = 65 mil och jag är inte riktigt redo att köra det själv än med båda barnen ... Fast jag längtar hem emellanåt så att jag kan gå i bitar :(

Senast ändrad:
Jag köpte xl och dem är lite stora så där får jag plats med vad som nu komma skall. Dem känns mer som en sport bh fast inte lika tajta (än iaf) väldigt mjukt tyg och stretch.
Och du hade 90e vilket är som 85f och då har jag en storlek större nu och kanske 2 (hoppas inte mer än så) större sen. Helt klart värt att åka och prova iaf. :up:

Längtar tills amning och sådant är färsigt så jag kan göra ett bröstlyft/ bröstförminskning. Jag är inte överens med storleken mina bröst. Tyckte de var för stora redan innan sonen men i efterhand var ju 70f ingenting :cautious:

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar