Vårföräldrar 2017 del fem

Idag ska en bekant till oss som är fotograf komma hem till oss och ta lite gravidbilder är det tänkt :)
Någon här som också haft fotografering och har lite bra tips och idéer? När man googlar så verkar det som om typ alla antingen tar värsta studiobilderna eller trolska bilder i skog och mark... Vi kommer fota hemma hos oss och är väl osäkert om vädret kommer tillåta oss att vara ute nått..

Idag ska en bekant till oss som är fotograf komma hem till oss och ta lite gravidbilder är det tänkt :)
Någon här som också haft fotografering och har lite bra tips och idéer? När man googlar så verkar det som om typ alla antingen tar värsta studiobilderna eller trolska bilder i skog och mark... Vi kommer fota hemma hos oss och är väl osäkert om vädret kommer tillåta oss att vara ute nått..

Jag har ju blivit fotad men det va dels ute med häst och sen typ studiobilder :p

Jag har ju blivit fotad men det va dels ute med häst och sen typ studiobilder :p

Hahaha.. Se, det var ju det jag sa :p
Hade varit kul att ta bilder ute med häst och så, men har varit lite knepigt att få ihop det med tider och sjuka barn (hon är själv småbarnsförälder) och nu börjar det ju bli ont om tid innan allt det gravida hos mig försvinner.. :nailbiting:

Hahaha.. Se, det var ju det jag sa :p
Hade varit kul att ta bilder ute med häst och så, men har varit lite knepigt att få ihop det med tider och sjuka barn (hon är själv småbarnsförälder) och nu börjar det ju bli ont om tid innan allt det gravida hos mig försvinner.. :nailbiting:

Ja det kan ju vara svårt att få ihop det då! Men är hon fotograf har hon säkert nån form av ideer :)

Katla har hittat på en ny sysselsättning, sätta fötter/knä under revbenen och trycka utåt. Har legat en stund nu på morgonen och tittat hur mina revben på högersida böjer sig in och ut i vågor. Sjukt skumt och nu har jag ännu en liknelse till alien filmerna :rofl:

Det kommer bli bättre. Upprepa det för dig själv. Jag vet hur det är. Man tar slut. Men det kommer bli bättre.
(Drick lite mer vatten. Det kan hjälpa.)

Jag försöker upprepa det men ibland så sjunker man för djupt. Idag känns det bättre efter några timmars vettig sömn.

Dricker resorb ibland eftersom jag upplever att jag inte får i mig tillräckligt med vätska vissa dagar.

Idag är det ett år sedan vårt sena missfall konstaterades. Inte kunde jag då ana att jag skulle sitta här med en treveckors bebis i famnen :love: Barnet som inte blev var en pojke och nu har vi en liten flicka. Hade drt blivit sist hade vi ju aldrig fått träffa denna lilla stjärna. :heart

Ibland tror jag det är tur att vi inte vet hur dagen kommer se ut när vi vaknar på morgonen :)

Idag är det ett år sedan vårt sena missfall konstaterades. Inte kunde jag då ana att jag skulle sitta här med en treveckors bebis i famnen :love: Barnet som inte blev var en pojke och nu har vi en liten flicka. Hade drt blivit sist hade vi ju aldrig fått träffa denna lilla stjärna. :heart

Ibland tror jag det är tur att vi inte vet hur dagen kommer se ut när vi vaknar på morgonen :)

:heart

Håller med om att det nog är bäst att inget veta i förväg.
Det enda man vet säkert vid såna tillfällen är att det bästa ännu inte hänt.
Stor kram:heart

Senast ändrad:
Städa, dammsuga och moppa större delen av nedervåningen var INTE det smartaste jag gjort denna veckan :meh: Men nu luktar det nystädat och jag kan med gott samvete lägga ner för idag ( inte för att det lär hända, men ändå:grin:)

Kram

När man känner att man behöver duscha innan man ska iväg på vattengympa. :o:p Älskar värmen men min kropp är inte lika glad åt den. :angel:

:love:

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar