Jag satsar väl på +5 känns det som. Känner jag efter jätte-jätte-jättenoga så kanske det eventuellt tynger liiiite neråt.
Bm-besök i morgon, sambo hoppas att det ska skrämma igång det hela. Han börjar bli lika trött som mig på denna väntan.... (dessutom börjar en intensiv arbetsperiod för honom en bit in i april och ju mer jag går över desto mindre tid får han med oss i början).
Ja, måste vara vädret eller nåt som gör det... Att de inte vill komma ut. Mina föräldrar åker till La Palma på onsdag, de är lagom roade för de blir borta nästan två veckor Idag är det liksom måndag.....
Kl...
Jag har sovit gott hela natten o känner mig ganska pigg. Trött med bättre än igår. Funderar på om edsen o fibron gör att man är mer uttröttbar? Sen är förvärkarna så sega.... Tid till bm i morgon och då har hon tidigare erbjudit sig att göra en hinnesvepning, och ja, det går nog bestämt väldigt bra!!!!
Status igår var ca 2 cm väldigt mogen tapp, tre cm öppet innefrån och bebis i stålmannenpose med huvudet över armen
Komsi Komsi