Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satt precis och va glad för att maken snart skulle komma hem, så ringer han och talar om att han ska jobba över Trööök!!! Idag är det nog segaste jäkla måndagen i mannaminne
Borde också gå ner i tvättstugan.. Men jag tror det är värt risken att gå omkring i adamsdräkten imorgonJag håller med. Sovit illa och tvungen att ta tvättstugan, annars får jag gå med rumpan bar. Blä.
Borde också gå ner i tvättstugan.. Men jag tror det är värt risken att gå omkring i adamsdräkten imorgon
Skyll på svampJag ska på förberedande samtal och inskrivning inför uppföljningssamtal efter snittet imorgon, vill gärna ha något på underkroppen då.
Skyll på svamp
Kanske är lite onödigt dådet vore nåt. Eftersom de är kopplade till psykiatrin är väl risken att jag snarare blir inlåst om jag kommer med rumpan bar på fösta mötet.
Satt precis och va glad för att maken snart skulle komma hem, så ringer han och talar om att han ska jobba över Trööök!!! Idag är det nog segaste jäkla måndagen i mannaminne
När börjar ni noja över sammandragningar? Jag har haft kraftiga sammandragningar sen igår, dem gör inte ont och ungen rör sig nästan hela tiden så den verkar ju må bra. Men när ska man börja fundera på.. Ehh.. ja något överhuvudtaget. ?
Hoppas det går bra för dom ❤
Nä vilken röra
Jag hoppas det går bra.
Usch va jobbigt Hoppas det går bra för båda två..
Nej, hoppas de kryar på sig!!!
Vad kan man smörja torra små bebisar med? Babyolja?
Skönt!@Mirifax
Hejja bebis!!!
Kl. Jag var och fick akupunktur idag, tack och lov! Jag fick vabba när jag hade tid förra veckan.
Jag var otroligt spänd och det var en stor lättnad efteråt. Jag mådde lite illa i en timme efteråt, men nu mår jag toppen!