Vårföräldrar 2017 del fem

Satt precis och va glad för att maken snart skulle komma hem, så ringer han och talar om att han ska jobba över:( Trööök!!! Idag är det nog segaste jäkla måndagen i mannaminne:cautious:

Satt precis och va glad för att maken snart skulle komma hem, så ringer han och talar om att han ska jobba över:( Trööök!!! Idag är det nog segaste jäkla måndagen i mannaminne:cautious:

Jag håller med. Sovit illa och tvungen att ta tvättstugan, annars får jag gå med rumpan bar. Blä.

När börjar ni noja över sammandragningar? Jag har haft kraftiga sammandragningar sen igår, dem gör inte ont och ungen rör sig nästan hela tiden så den verkar ju må bra. Men när ska man börja fundera på.. Ehh.. ja något överhuvudtaget. ?

Jag nojade inte men min läkare på mvc gjorde det när jag hade fler än 10 per dag. Så min livmodertapp kollade de regelbundet ett tag där. Så jag hade nog ringt och rådfrågat förlossningen

Hoppas det går bra för dom ❤

Nä vilken röra :(

:heart

:heart Jag hoppas det går bra.

Usch va jobbigt :( Hoppas det går bra för båda två..

Nej, hoppas de kryar på sig!!!

Tack hörrni! Det verkar gått bra med svärmor men de vet inte säkert än. Men hon är ju iaf på sjukhuset så där har de ju stenkoll på henne. Jag ringde henne nyss, hon var mer orolig att jag skulle vara hundvakt åt svägerskan än att hon hade fått en hjärtinfarkt. O_o
Moster har de inte hittat felet på än men hon är ju också under övervakning.

Jag jobbar som uska och brukar kunna ta sånnahär situationer iskallt och kunna styra upp allt (även när det gäller familjen). Men denna gången så fick jag typ ångest istället och flippade ur. :confused: Kunde hålla mig i skinnet tills sambon åkt men sen... Skitskumt.

Nu har jag tagit två Citodon o krupit ner med dottern o katten. Tid hos bm 10:00 i morgon om vi inte är på förlossningen då (önska kan man alltid) :up: Bebis har världens disco i magen o snurrar runt o har sig, letar neongrön exit skylt hoppas jag :D
Men fy, det börjar göra ont. Bra även om det är jobbigt :mad::nailbiting:

Loggar ut hjärnan för dagen och bäddar ner mig med vilt sparkande bebis, sammandragningar och en allmän oro i kroppen. Känner mig typ rastlös men samtidigt riktigt trött i kroppen, dessutom kliar det överallt.... Undrar Om jag ätit något konstigt som kanske ger dessa symtomen :confused:
Natt natt

Over and out!

Nu är vi hemma från BB. Storebror är helt fantastisk med bebis :love:. Allt går bra utom just amningen som inte riktigt kommit igång, segt! Måste ge ersättning också så hon blir ju van att det kommer så mkt på en gång när hon får det. Jag får kämpa på med pumpen och amma så ofta det går :up:.

Tänker allt mer på hur nära det var att hon skulle blivit född hemma eller i bilen:nailbiting:.

Lider med er som väntar på att komma igång! Att gå över var verkligen tungt.

Lyckats pilla i mig lite gröt. Svägerskans hund är som ett plåster på mig, hon märker att jag inte är piggelin. Tror jag ska ta en prostafen och krypa ner i sängen.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 428
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar