Vårföräldrar 2017 del fem

Idag går jag in i vecka 33 och har 55 dagar kvar till BF vilket känns som en evighet! Två av mina närmsta kompisar har 21 respektive 22 dagar kvar och det gör väl att det känns som om jag får vänta så himla länge :p
52 dagar kvar till BF och för mig känns det långt dit samtidigt som det är alldeles för mycket som ska göras innan dess O_o

Idag går jag in i vecka 33 och har 55 dagar kvar till BF vilket känns som en evighet! Två av mina närmsta kompisar har 21 respektive 22 dagar kvar och det gör väl att det känns som om jag får vänta så himla länge :p
Vad roligt ändå med flera nära vänner som väntar barn nästan samtidigt, blir lite avis. Jag har snart 3 barn och mina allra närmaste två vänner har inga barn på G än på ett tag. Det hade varit så roligt med fler vänner som också har barn.

Vad roligt ändå med flera nära vänner som väntar barn nästan samtidigt, blir lite avis. Jag har snart 3 barn och mina allra närmaste två vänner har inga barn på G än på ett tag. Det hade varit så roligt med fler vänner som också har barn.

Det är väldigt roligt! Detta blir vårt tredje barn och båda mina vänner som också är gravida nu har ett barn redan :)

Det är väldigt roligt! Detta blir vårt tredje barn och båda mina vänner som också är gravida nu har ett barn redan :)

Så kul när man lyckas tima med sina kompisar :) jag och min närmsta kompis har 5 månader mellan våra första och nu blir det 3 veckor mellan dom här :heart denna gången är jag först ut, känns skönt :D förstår att väntan känns långt när man har två man umgås med som är före!

Jag har varit engagerad i ett projekt på jobbet som tagit mycket tid och framförallt mycket energi det senaste. Förra veckan kände jag att orken tröt, fick huvudvärk och flimmer framför ögonen och otroligt starka sammandragningar på kvällarna. Åkte till barnmorskan som kollade blodtrycket, det var som vanligt lågt så förmodligen var alla symptom utlösta av arbetsbelastningen. Har haft samtal med min chef och är nu helt bortkopplad från projektet. Kändes himla jobbigt att ta beslutet, dels är det roligt och utvecklande och något jag efterfrågat att få göra, dels att projektet delvis är beroende av min insats. Men nu när beslutet är taget och kalendern är rensad så känns det så himla bra. Sammandragningarna är kvar men i övrigt känner jag mig något mindre överkörd och sliten än tidigare.

Efter en jobbig natt så känns det lite bättre idag. Pratade med moster innan och hon lät riktigt pigg. Svärmor väntar på ronden och vill åka hem så antar att hon känner sig piggare också. :p

Jag och hunden har intagit soffläge efter frukost och jag ska inte stressa någonting idag har jag bestämt.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 428
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar