Ariane
Trådstartare
Funderar över det här med skendräktighet?
Jag med...Jag med... Rörelserna är säkert bara massa gas. Eller en alien... Eller en semla, eller, eller, eller....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar över det här med skendräktighet?
Usch, citodonbakis är skit brukar dricka massa Pepsi o te för o få huvudet med mig....
Jag såg en skräck novell för en maaaassa år sen och då hade en tjej varit på dykar semester i nåt varmt land och då fått i sig ett bläckfisk ägg som utvecklades inom henne. Hon fick en octopus via kejsarsnitt sen.Jag med...Jag med... Rörelserna är säkert bara massa gas. Eller en alien... Eller en semla, eller, eller, eller....
Jag såg en skräck novell för en maaaassa år sen och då hade en tjej varit på dykar semester i nåt varmt land och då fått i sig ett bläckfisk ägg som utvecklades inom henne. Hon fick en octopus via kejsarsnitt sen.
Ni jag inte varit på dykar semester på det senaste??
Grattis!!!!Snabb uppdatering. Blev stressigt som tusan och vi hann precis in på BB. Bedövning var bara att glömma. Kl 06.44 föddes vår underbara tjej . 51 cm och 4345g.
@kakan89
Usch stackare! Jag hatar när saker inte blir som det sägs
Snabb uppdatering. Blev stressigt som tusan och vi hann precis in på BB. Bedövning var bara att glömma. Kl 06.44 föddes vår underbara tjej . 51 cm och 4345g.
Ikväll har vi varit och sett Gunhild Carling. Tror bestämt bebis är ett blivande swing-fan för det dansades på bra i magen särskilt under de mer svängiga låtarna
Typ +4 nu då... Den enda nyhet jag har att komma med är att jag har fått någon hudirritation (svamp?) under det ena bröstet som kliar.
Eftermiddagens vila gjorde gott, nu kan jag inte sova i stället.
Smsen och frågorna börjar komma nu om det inte är dags snart, har den inte kommit än osv. Jag har stängt av ljudet och lagt in ett fåtal personer som prioriterade så att deras samtal släpps igenom men jag slipper höra sms/messenger från "alla andra".
Rätt skönt faktiskt...