Vårföräldrar 2017 del fem

Däckade av citodonen. Sen har jag drömt mardrömmar. :crazy: Bland annat att jag blev antastad i en taxi. Inte sådär jättekul när man inte fattar om man sover eller är vaken. Sambon har legat klistrad på mig i natt så antar att jag varit väldigt orolig...

@Mayalv Hoppas verkligen det är på G nu!

Junioren hos farmor, sambo på vift och jag har tråkigt. Har legat på soffan i snart två timmar och hoppas på att jag ska orka vara lite social med sambon i kväll. Vädret är underbart men ökar på min rid och hästabstinens, +7 och sol...

Ser fram emot att träffa krumeluren någon gång i framtiden även om hen inte verkar ha så överdrivet bråttom att träffa oss ;)
. Junioren tycker att lillasyskonet kan få samma namn som hen för då behöver inte hen lyssna när vi ropar på bäsis :D

Jag är citodon-bakis idag. Mår skit och är på uselt humör. Nu ska vi iväg och fira sambons kusinbarn. Har inte minsta lust men bara att bita ihop...

Funderar allvarligt på vad som skulle hända om man sadlade hästen o red en runda :angel: men hon har stått sedan december så drt är nog inte säkert.

Vädret i Skåne är fortsatt ruggigt. Ska värma en potatisgratäng, göra lite sallad o sen blir det kallskuret till.

Bebis har varit lite lugnare idag men ändå fullständigt med :love:
Längtar efter att hen är säkert ute.

Funderar över det här med skendräktighet? O_o

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 426
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix