Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cornelis sitter i stol kortare stunder och har gjort sen han var lite mer än 4 månader!När började ni sätta ungarna i stol? Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det med stora. Jag har H i knät nu vid alla måltider och har börjat fundera på nr man kan sätta henne i stol istället.
När började ni sätta ungarna i stol? Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det med stora. Jag har H i knät nu vid alla måltider och har börjat fundera på nr man kan sätta henne i stol istället.
Cornelis sitter i stol kortare stunder och har gjort sen han var lite mer än 4 månader!
Ahh då får jag nog vänta ett par veckor till iaf. Hon är ju bara 10 v änsålänge.Bvc frågade vid typ 4 månader så då köpte vi en från Ikea
Jag har inte Ella i stol än, är 15v nu. I babysittern har hon "suttit" sen start typ när jag är på toa å så, men den går att fälla så hon i princip ligger ner så är väll först kanske senare veckorna jag haft den mer upprätt och hon har suttit/halvlegat i den mer ofta. Hon har fått testa bumbon ett par ggr också, den gillar hon men blir mest att hon hänger över knoppen liksom. Jag tänker att hon inte ska sitta upp liksom själv innan hon har styrkan i bålenNär började ni sätta ungarna i stol? Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det med stora. Jag har H i knät nu vid alla måltider och har börjat fundera på nr man kan sätta henne i stol istället.
När började ni sätta ungarna i stol? Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det med stora. Jag har H i knät nu vid alla måltider och har börjat fundera på nr man kan sätta henne i stol istället.
Inte för att vara sån, men jag hade åkt in... min fd hund spydde massor en söndag, spydde dessutom blod. Ringde strömsholm, dom sa avvakta, åk till vanliga vet måndag morgon, blodkärl kan brista när dom spyr så. Åkte in måndag, då har hunden inflammation i tarmar, magsäck samt bukspottkörteln. Visst det hade säkert inte varit mindre inflammation på söndagen, men mindre lidande och det slutade med strömsholm ändå!
!
Det visade sig vara samma med vår hund . Hon kämpar på där på djursjukhuset men det ser inte ljust ut.
Hemresan igår blev paus var 15e minut från Uppsala hem till Sthlm. Många tårar från liten som inte alls ville varken åka bil eller släppa bröstet. Men hem kom vi och sen sov hon som en prinsessa nästan hela natten, bortsett från 2 amningar (stackarn vad väl helt slut av den jobbiga bilturen).
Ahh då får jag nog vänta ett par veckor till iaf. Hon är ju bara 10 v änsålänge.
Men ändå sjukt stark i kroppen redan
Hem ljuva hem.
Nu börjar min filur få tillbaka sitt ansikte. Jag är tacksam över att ha ett sjukhus med en bra barnavdelning i min närhet (jag har varit nöjd de få ggr jag haft att göra med de på barn) och att antibiotikan hjälper. Nu ska hon ta det tre ggr dagligen i tio dagar.
Under min mjölkfria vecka har fröken gått upp drygt 200 gram trots att hon varit sjuk och krånglat med amningen, annars har hon legat runt 100 g en längre period. Vi fortsätter utesluta mjölk tills huden är helt läkt, sedan blir det provokation. Vi skjuter även upp vaccinationen den 21a tills hon är helt läkt. (tar ca tre veckor att bilda ny hud).
Exakt vad som utlöste reaktionen i ansiktet har jag inget riktigt svar på mer än att det var bakterier som orsakade det. Första natten vätskade det så mycket att hon grät var gång hon vände på huvudet för då var hon "fast" i lakanet. Vi smörjer och smörjer i ansiktet för att hålla det mjukt och minimera risken för sår och ärr. Jag kan konstatera att min lilla fröken har haft förvånansvärt bra humör under hela resan trots allt. Kortisonkrämen har vi fått ta bort och det verkar gå bra utan den.
Hoppas det funkar att pappa har bebis i sele så du kan få komma igång med hästen igen Det är så skönt att få lite egentid med hästen.Vi ska in till stan och shoppa. Barnet sover. Bra tillfälle att duscha. Dvs om barnet hade kunnat sova vidare själv i sängen
Är bajsdag idag så funderar på att vänta in, jobbigt i bilen
Han sov gott igår kväll i Connecta-selen på vår nattgäst, liksom på nattgästens dotter förra veckan.
Så nu får pappan bära i connectan två vardagar och på helgerna så jag kan sätta igång connemaran. Får se om det blir tor-sön eller tis tor lör sön. Hon går eg bättre flera dagar på raken men det känns vettigare med återhämtning ofta i början.
Jag kanske ska ta och sova en stund till också...
Hoppas det funkar att pappa har bebis i sele så du kan få komma igång med hästen igen Det är så skönt att få lite egentid med hästen.