Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I går fick jag hjärnsläpp vid val av färdig sås och hann äta lite av den innan hjärnan kopplade på igen.
I dag har barnet haft en orolig dag med mycket magknip och lite prickar.
Nu sover hon äntligen men ska väckas om en h för medicin...
Jag har också ersättning hemma ifall det skulle krisa, och det behöver ju inte va att mjölken tar slut det kan ju inträffa nåt annat som gör att man inte kan amma. Bra när det finns alternativ! (Även om Sammy tycker ersättning är ett djävulens påfund)Det har känts fruktansvärt tomt i mina pattar ända sen igår fm, känns mer som löst skinn än allt annat. Så idag när jag handlade så köpte jag hem flaska och ersättning för säkerhetsskull ifall det börjar sina redan nu. Vad händer då? Jo pattarna exploderar helt plötsligt och växer typ fyra storlekar på tre timmar. Precis som om det var stopp i rören som plötsligt lossnade och det forsade ut mjölk. Amningsinläggen pallade inte trycket och började läcka efter typ 45 min så jag fick byta typ tre gånger på dessa tre timmarna.
Nu är där iaf mjölk igen, men känns skönt att ha ersättning hemma iaf.
Det har känts fruktansvärt tomt i mina pattar ända sen igår fm, känns mer som löst skinn än allt annat. Så idag när jag handlade så köpte jag hem flaska och ersättning för säkerhetsskull ifall det börjar sina redan nu. Vad händer då? Jo pattarna exploderar helt plötsligt och växer typ fyra storlekar på tre timmar. Precis som om det var stopp i rören som plötsligt lossnade och det forsade ut mjölk. Amningsinläggen pallade inte trycket och började läcka efter typ 45 min så jag fick byta typ tre gånger på dessa tre timmarna.
Haha, du skrämde liv i domDet har känts fruktansvärt tomt i mina pattar ända sen igår fm, känns mer som löst skinn än allt annat. Så idag när jag handlade så köpte jag hem flaska och ersättning för säkerhetsskull ifall det börjar sina redan nu. Vad händer då? Jo pattarna exploderar helt plötsligt och växer typ fyra storlekar på tre timmar. Precis som om det var stopp i rören som plötsligt lossnade och det forsade ut mjölk. Amningsinläggen pallade inte trycket och började läcka efter typ 45 min så jag fick byta typ tre gånger på dessa tre timmarna.
Haha måste varit detHaha, du skrämde liv i dom
Här är hon då inte i alla fall, vi är en nattsovande (över-huvud-tagetsovande) bebis kort här också..Vem har snott min nattsovande bebis?! om någon hittar henne så skicka tillbaka henne på en gång... den här mamman saknar att få sova
Har ju varit rädd för ägg och nötallergi hos cornelis eftersom vi har det på flera ställen på mammas sida. Han har fått smaka både ägg och nötter flera gånger och peppar peppar har han inte reagerat på nåt av det (eller inte på nåt alls), så det känns väldigt skönt! Han blev fem månader häromdagen, ska dock inte på femmånaders kontroll förrän på fredag då det bara finns en bvcsköterska och hon har haft semester. Vi blev hänvisade till annan bvc vid frågor! Och på torsdag börjar vi på babysim. Har inte riktigt tagit tag i det där med badblöja, nån som har tips på vart man kan köpa?
ICA Maxi för engångs. Ofta också flerggångs. Valfri internetshop för flergångs. Viktor har Zunblock UV
(Där vi var först krävde dubbla.)
Vi har imse vimse flergångs och de funkar toppen här gillar inte engångs alls.Jag ringde o frågade, dom hade engångs att sälja och om man körde flergångs var det viktigt med att storleken var rätt, så dom nämde inget om dubbla! Har kollat runt lite på nätet, får sån beslutsångest när det finns mkt att välja på ska kolla på zunblock!
Engångs är skit enligt oss. Vi har kört på imse vimse med sonen och de var super. Nu får flisan ärvaHar ju varit rädd för ägg och nötallergi hos cornelis eftersom vi har det på flera ställen på mammas sida. Han har fått smaka både ägg och nötter flera gånger och peppar peppar har han inte reagerat på nåt av det (eller inte på nåt alls), så det känns väldigt skönt! Han blev fem månader häromdagen, ska dock inte på femmånaders kontroll förrän på fredag då det bara finns en bvcsköterska och hon har haft semester. Vi blev hänvisade till annan bvc vid frågor! Och på torsdag börjar vi på babysim. Har inte riktigt tagit tag i det där med badblöja, nån som har tips på vart man kan köpa?
För oss har det fungerat superbra med Liberos-engångs. Sen på semester har vi även haft uv-kläder ovanpå. I poolen hemma har vi haft blöjbyxor.Jag ringde o frågade, dom hade engångs att sälja och om man körde flergångs var det viktigt med att storleken var rätt, så dom nämde inget om dubbla! Har kollat runt lite på nätet, får sån beslutsångest när det finns mkt att välja på ska kolla på zunblock!