Vårföräldrar 2017 del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådärja- efter en fantastisk dag så började vi bråka när vi spelade rappakalja, jag har rätt och dom har fel :rage:

Och hunden bet största tjejen i ansiktet och rev henne lite. Hon fick mest en smäll så inga hål men blått blir det nog :(

Nya tag i morgon- hoppas minstingarna fortsätter sova natten igenom iaf

Sambon snarkar så det dånar. Ändå måste V ligga kloss an mig för att kunna sova. Han hör ju att han inte är ensam... :cautious:

Jag är i chock, Ebba har knappt kräkts idag :eek: Det har bara kommit några enstak små "munfullar" istället för rejäla kräkningar stup i kvarten. Men imorgon är en annan dag och då är det nog som vanligt med kräks överallt :p
Innan idag blev jag helt ställd ett tag. Jag blev inte klok på varför H luktade så annorlunda. Funderade en halv evighet innan jag kom på det, hon luktade nybadad ff istället för kräks fast det hade gått nästan en hel dag :D Haha som jag flina åt mig själv :rofl:

H lyckades idag ligga själv 20 min i sittern när jag plockade lite ogräs och sen 30 min när hon sov. Men SEN fick jag lida för det resten sv dagen. Hon skulla vara så nära att det nästan vatt enklare att ha henne under huden. :meh: Så fort jag försökte lägga ner henne så exploderade hon så det var bara att plocka upp henne igen. Tror jag måste boka tid för kiropraktorn sen när hon är liiite mer självständig så jag blir lite rak i kroppen igen. Sex kilo unge konstant på armen skojar man inte bort.

Vi sover på sjukhuset... (eller ja, personen i rummet bredvid möblerar om, renoverar eller något annat som låter så jag är vaken :down:).
Infektionsprover tagna. Antibiotika är insatt. Sen får vi väl se vad som händer i morgon.

Min lilla skrutta :heart

Hoppas ni mår bättre nu :heart Uppdatera gärna hur det går.

V ätsover och jag skulle också behöva äta. Men vill ju inte väcka honom. Borde tagit med en banan...

De amningarna är hemska när man vet att det är bara att sitta kvar och vänta tills de släpper.

H lyckades idag ligga själv 20 min i sittern när jag plockade lite ogräs och sen 30 min när hon sov. Men SEN fick jag lida för det resten sv dagen. Hon skulla vara så nära att det nästan vatt enklare att ha henne under huden. :meh: Så fort jag försökte lägga ner henne så exploderade hon så det var bara att plocka upp henne igen. Tror jag måste boka tid för kiropraktorn sen när hon är liiite mer självständig så jag blir lite rak i kroppen igen. Sex kilo unge konstant på armen skojar man inte bort.

Köp en sele/sjal. Jag använder min ergobaby dagligen och älskar den, man blir inte alls så låst.

*kl*

O har klarat av första dagen på medeltidsveckan. Vi har varit ute och ränt i sen kl 11 i morse och kom hem kl 23. Han har varit så jäkla duktig! Legat mest i vagnen men jag har haft honom i selen i perioder sen har jag burit honom endel när han varit vaken. I morgon blir det förhoppningsvis en lite lugnare dag. Nu ligger han däckad bredvid mig och jag kommer nog göra samma sak inom någon minut :p

Sådärja- efter en fantastisk dag så började vi bråka när vi spelade rappakalja, jag har rätt och dom har fel :rage:

Och hunden bet största tjejen i ansiktet och rev henne lite. Hon fick mest en smäll så inga hål men blått blir det nog :(

Nya tag i morgon- hoppas minstingarna fortsätter sova natten igenom iaf

Brukar hunden bitas?

Tydligen ingen resa till Finland, det ska jobbas istället. Och vi behöver ju pengar så det är bra.

Men onödigt att ens planera något från början.

Vaccineringen igår resulterade i hög feber och ledsen bebis som snuttammat hela natten. :(
Hon mår bättre nu men jag som suttit upp i soffan hela natten känner mig minst sagt sliten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: Sirap
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar