Sammy är också en kopia av sin pappa, förutom att pappan va rund som en boll som bebis
Har ett foto på maken när han ligger nedtryckt i en badbalja, ser ut som sidorna ska ramla av utav trycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sammy är också en kopia av sin pappa, förutom att pappan va rund som en boll som bebis
Har ett foto på maken när han ligger nedtryckt i en badbalja, ser ut som sidorna ska ramla av utav trycket
Man känner sej helrutten när dom får sprutorna3-månaders koll idag. 61cm lång och 6000gr.
Vi brukar ju ha vadslagning här hemma innan och jag gissade på 61cm och 6kg
Sprutorna uppskattades inte alls, stackars liten
Det är allt hövägande genom årenMan känner sej helrutten när dom får sprutorna
Bra gissat
@Melisen
Jag är uppvuxen i Tyresö
Det är allt hövägande genom åren
Upp till 10kg brukar jag ha ett ganska bra hum
@Melisen
Jag är uppvuxen i Tyresö
Innan idag blev jag helt ställd ett tag. Jag blev inte klok på varför H luktade så annorlunda. Funderade en halv evighet innan jag kom på det, hon luktade nybadad ff istället för kräks fast det hade gått nästan en hel dag Haha som jag flina åt mig självJag är i chock, Ebba har knappt kräkts idag Det har bara kommit några enstak små "munfullar" istället för rejäla kräkningar stup i kvarten. Men imorgon är en annan dag och då är det nog som vanligt med kräks överallt
Vi sover på sjukhuset... (eller ja, personen i rummet bredvid möblerar om, renoverar eller något annat som låter så jag är vaken ).
Infektionsprover tagna. Antibiotika är insatt. Sen får vi väl se vad som händer i morgon.
Min lilla skrutta
V ätsover och jag skulle också behöva äta. Men vill ju inte väcka honom. Borde tagit med en banan...
H lyckades idag ligga själv 20 min i sittern när jag plockade lite ogräs och sen 30 min när hon sov. Men SEN fick jag lida för det resten sv dagen. Hon skulla vara så nära att det nästan vatt enklare att ha henne under huden. Så fort jag försökte lägga ner henne så exploderade hon så det var bara att plocka upp henne igen. Tror jag måste boka tid för kiropraktorn sen när hon är liiite mer självständig så jag blir lite rak i kroppen igen. Sex kilo unge konstant på armen skojar man inte bort.
Sådärja- efter en fantastisk dag så började vi bråka när vi spelade rappakalja, jag har rätt och dom har fel
Och hunden bet största tjejen i ansiktet och rev henne lite. Hon fick mest en smäll så inga hål men blått blir det nog
Nya tag i morgon- hoppas minstingarna fortsätter sova natten igenom iaf
Jag har en men såna dagar som hon hade igår då ska hon ligga på axeln, ingenting annat duger. Så selen fick vackert hänga på kroken.Köp en sele/sjal. Jag använder min ergobaby dagligen och älskar den, man blir inte alls så låst.