Sköterskan på 1177 tyckte att vi skulle till vc så nu väntar jag på deras uppringning. Eftersom hon bara var lite svullen över det röda och ögon och åt så var det inget för sjukhuset.
Håller tummarna!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sköterskan på 1177 tyckte att vi skulle till vc så nu väntar jag på deras uppringning. Eftersom hon bara var lite svullen över det röda och ögon och åt så var det inget för sjukhuset.
Cornelis har börjat bita i bröstvårtan nu utan tänder, undrar hur det blir sen med tänder?!
Om sempers ersättning smakar rävgift (enligt fröken) så är det inget mot althera.
(jag smakade också och den hade en lite udda eftersmak).
@Fille
Fya och ta bort bebis från tutten när han bits. Det beteende gör väldigt ont sen om han börjar tycka att det är kul
Efter några dagar med missnöjd och ledsen bebis har Julius idag varit precis lika glad och lugn som vanligt Tror det tredje utveckkingssprånget är avklarat nu.
Har varit på lekland med syrran och familj idag, Sammy tittade storögt på allt innan han blev tvärtrött och lite ledsen. Men det löstes av att stoppa honom i babyskyddet med suffletten uppe.
Där gjorde jag ju såklart misstaget att ha vanlig mjölk i kaffet och det va créme fraishe som tillbehör till maten, så nu har han fått prickar på kinderna och magen har varit lite körig på honom ikväll. Inget mer sånt till mej förrän amningen är över med andra ord.
Inatt sov Flisan utan amning från 21 till 06.
Hädanefter kommer jag inte hoppa 23 amningen då mina boobs var starkt missnöjda med den behandlingen.
Ni andra som ammar, hur länge hade ni tänkt hålla på?
Jag hade satt som mål att amma i åtminstone 3 månader och det är hon idag. Kommer nog fortsätta åtminstone 1 månad till. Beror lite på hur det går sedan när mannen börjar jobba igen. Ett plus är dock att F oftast bara äter 10-20 min och inte särskilt ofta.
Det är bra flöde i de här kranarna hon brukar vilja byta bröst när hon måste börja jobba för att få i sig maten.
Hädanefter kommer jag inte hoppa 23 amningen då mina boobs var starkt missnöjda med den behandlingen.
Jag hade satt som mål att amma i åtminstone 3 månader och det är hon idag. Kommer nog fortsätta åtminstone 1 månad till. Beror lite på hur det går sedan när mannen börjar jobba igen. Ett plus är dock att F oftast bara äter 10-20 min och inte särskilt ofta.
Det är bra flöde i de här kranarna hon brukar vilja byta bröst när hon måste börja jobba för att få i sig maten.