Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många av er har behövt äta järntabletter efter förlossningen? Tar min sista niferex i morgon och är inte jättesugen på att behöva köpa en ny kartong för bara ett par dagar max.
Hur många av er har behövt äta järntabletter efter förlossningen? Tar min sista niferex i morgon och är inte jättesugen på att behöva köpa en ny kartong för bara ett par dagar max.
Jag hade jättelåga värden under graviditeten, skulle äta 2 Niferex om dagen. Men så fort bebis var ute blev mina värden normala igen.Hur många av er har behövt äta järntabletter efter förlossningen? Tar min sista niferex i morgon och är inte jättesugen på att behöva köpa en ny kartong för bara ett par dagar max.
Så har vi det här hemma med, Sammy får va med på allt Det tränas hundar, städas och röjs i trädgården. Han är ju så nöjd och enkel hela tiden så då får man ju liksom passa på. Livet stannar ju inte för att det kommer en bebis tänker vi?Barn nr 3 som får bara hänga med
Jag har aldrig hunnit med så mycket med en sån här liten bebis.
En sockerkaka är i ugnen, jag har tvättat och dammsugit. OCH hunnit sova i 2 timmar
Barn nr 3 som får bara hänga med
Jag har aldrig hunnit med så mycket med en sån här liten bebis.
En sockerkaka är i ugnen, jag har tvättat och dammsugit. OCH hunnit sova i 2 timmar
Så har vi det här hemma med, Sammy får va med på allt Det tränas hundar, städas och röjs i trädgården. Han är ju så nöjd och enkel hela tiden så då får man ju liksom passa på. Livet stannar ju inte för att det kommer en bebis tänker vi?
Hur gör ni?! Jag hade kunnat ge min högra arm för att få nått vettigt gjort just nu känns det som.. (iofs hade det nog inte blitt mycket vettigt gjort ändå utan högerarmen men ja... )
Jag tycker bara bebis är i vägen i sjal/sele när man ska göra nått Men de är bra för promenader eller så..Sjal/sele. Hur smidigt som helst
Jag tycker bara bebis är i vägen i sjal/sele när man ska göra nått Men de är bra för promenader eller så..
Vagn och babysitter är välanvända redan här hemma. Sele/sjal använder vi inte.Hur gör ni?! Jag hade kunnat ge min högra arm för att få nått vettigt gjort just nu känns det som.. (iofs hade det nog inte blitt mycket vettigt gjort ändå utan högerarmen men ja... )
Vagn och babysitter är välanvända redan här hemma. Sele/sjal använder vi inte.
Han sover/vilar så bra i vagnen och då får jag händerna fria. Vill inte bära hela tiden, det blir mkt sån tid ändå. Sittern är perfekt nu när han är lite mer med och ligger och tittar på sakerna som dinglar.
Gick det inte i början heller? Sammy gick att lägga ner i "baljan" på bb redan bara han va varm och inlindad (han gillar inte att ligga vingligt och stort.) Sen har vi fortsatt med det hemma, är han bara i lagom temp och det är lagom tight så sover han gott. Jag kan dammsuga runt honom när han sover typ. Han sover i vagga brevid sängen på natten, är han orolig så räcker det i regel att ha handen på honom.Kunna lägga ner bebis är en utopi här.
Vissa dagar går det en kort stund. Han märker när jag går och kissar på natten.
Gick det inte i början heller? Sammy gick att lägga ner i "baljan" på bb redan bara han va varm och inlindad (han gillar inte att ligga vingligt och stort.) Sen har vi fortsatt med det hemma, är han bara i lagom temp och det är lagom tight så sover han gott. Jag kan dammsuga runt honom när han sover typ. Han sover i vagga brevid sängen på natten, är han orolig så räcker det i regel att ha handen på honom.
Låter svinjobbigt att inte kunna vara "fri" en endaste sekund.
Vilken käftsmäll för de med barn som inte går all lägga ner, som gallskriker i sele och de som faktiskt inte orkar vara så himla hurtiga.Så har vi det här hemma med, Sammy får va med på allt Det tränas hundar, städas och röjs i trädgården. Han är ju så nöjd och enkel hela tiden så då får man ju liksom passa på. Livet stannar ju inte för att det kommer en bebis tänker vi?
Vilken käftsmäll för de med barn som inte går all lägga ner, som gallskriker i sele och de som faktiskt inte orkar vara så himla hurtiga.
Det va inte så jag menade och hoppas verkligen inte att nån tar illa upp..Vilken käftsmäll för de med barn som inte går all lägga ner, som gallskriker i sele och de som faktiskt inte orkar vara så himla hurtiga.