Haha jag ser ut som att jag har skitit på mig. Trycker konstant neråt och är typ halvt om halvt beredd att fånga den om den bara skulle ploppa ut Sicka bilder jag ger mig själv i huvudet
Hur fort gick det sist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag ser ut som att jag har skitit på mig. Trycker konstant neråt och är typ halvt om halvt beredd att fånga den om den bara skulle ploppa ut Sicka bilder jag ger mig själv i huvudet
Från värkstart till unge på bröstet 4,5 timmarHur fort gick det sist?
(Bortsett från att jag inte gått över än, men) Amen!!Nu har jag gått över fem dagar och kroppen visar inga tecken på att det är på g..
Sammandragningar har jag haft mycket i flera veckor så dem kan jag ju inte gå efter.
Foglossning from hell, åderbråck, svullna fötter och händer som gör såå ont :/ Jag är färdig med detta nu. Kom bebis!
Jag har Stay dry från imse vimse och de är så mycket skönare än engångs. Köpte mina på apotea till bra prisHär är en till som firar två månader, 5140g och 57,5cm.
Mamman firade med den första ridturen efter graviditeten
Har dessvärre fått svamp på tuttarna igen, tål inte pappersinlägg och värme
måste nog beställa några i tyg typ imse vimse
Har varit på tur med Sammy idag, goaste ungen sitter bara och kikar i babyskyddet
Tycker dock han sitter lite illa i det, blir liksom ihoptryckt och kör hakan mot bröstet. Kvittar hur jag försöker "rätta till". Vi har ett Maxi cosi cabriofix.
Hur sitter era små?
Funderar på om man ska behöva byta, det är ju trots allt rätt många månader kvar som han ska åka babyskydd.