Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår kl 14.53, fem dagar före bf, kom bebis. En liten flicka. Förlossningen blev både längre och tuffare än jag trott, andra barnet ska ju gå så mycket lättare säger ju de flesta!? Nu mår vi iaf bra och vilar på patienthotellet, förmodligen åker vi hem till storebror imorgon. Hon vägde 3455g och var 49cm lång så betydligt större än storebror. Förlossningsberättelse och uppdatering av listan kommer när jag har tillgång till dator igen.
Vi har köpt en sele (BB one air) som kom härom dagen och den är svalare så den funkar en stund, men hon vill inte sitta i den
Idag ska vi ta en tur till Åland
Kom iväg i tid och har packning för en vecka
Det är inte avslaget som satt fart igen då? För mej gjorde det så förra gången och denna med. Trodde det va typ slut efter 3veckor och sen drog det igång igen.. lukten är ju rätt omisskännligMisstänker starkt att jag fick tillbaka min mens igår. Modell störtflod
Lillstrumpan är inte ens 3 veckor
Får hoppas det. Är rena blodbadet varje gång jag är på toa nu. Blöder dessutom igenom allways nattbindor, trosor och jeans på 20 minDet är inte avslaget som satt fart igen då? För mej gjorde det så förra gången och denna med. Trodde det va typ slut efter 3veckor och sen drog det igång igen.. lukten är ju rätt omisskännlig
Men fy fasen.. Sån störrflod hade jag första mensen sist, så fort jag rörde mej så forsade det utFår hoppas det. Är rena blodbadet varje gång jag är på toa nu. Blöder dessutom igenom allways nattbindor, trosor och jeans på 20 min
Åk mera bilFår helt sjuka värkar av att åka bil men så fort jag hoppar ut så slutar dem igen. Vafasen licksom
Riktigt skit rent ut sagt.Men fy fasen.. Sån störrflod hade jag första mensen sist, så fort jag rörde mej så forsade det ut
Man borde faktiskt som nybliven mamma slippa allt vad blödningar heter minst 6månaderRiktigt skit rent ut sagt.
Bindorna tog akut slut så nu sitter jag på toa och väntar på att mannen och sonen ska springa bort till Ica och köpa fler. Hoppas att Felicia inte vaknar under tiden för då har vi problem
Jo har varit iväg större delen av dagen i dag så mycket bilåkning och ska bli mer då vi ska hem från svärmor och sen åka och titta på en barnvagn. Nu har 15 årige svågern dessutom satsat pengar på att bebbe tittar ut i natt, vilket isf skulle betyda att vi måste tillbaka till svärmor för att lämna barnet och hundarna igen som redan varit här några dagar på "semester"Åk mera bil