@hjärter_dam
Stort grattis
Stort grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså vädret Lång rask promenad i solen, lite lagom fläktande vind och en bebis som verkar stortrivas med att åka vagn. Han slocknar som ett ljus så fort man rullar iväg och ligger gladeligen kvar och snusar en bra stund efter man kommit hem
Denna sommaren kan inte bli annat än bra
Undrar detsamma?Alltså.. hur många bajsblöjor är det lagligt att en bäbis får leverera på en dag?
Alltså.. hur många bajsblöjor är det lagligt att en bäbis får leverera på en dag?
Alltså.. hur många bajsblöjor är det lagligt att en bäbis får leverera på en dag?
Efter att nästan kollapsat hemma hos en tjej där vi skulle titta på en vagn när värkarna bara kom från ingenstans i smärtgrad 100000 och jag bara såg stjärnor framför ögonen, så ligger jag nu hemma utan en enda värk och en sovande bebbe. Va i helskotta
Men vagnen köpte vi och jag fick prutat 1500kr också
Haha ja det tror jag med Det kommer bara säga pang så är knatten ute.Jag tror det kommer gå fort som bara den när det drar igång på riktigt...
Efter att nästan kollapsat hemma hos en tjej där vi skulle titta på en vagn när värkarna bara kom från ingenstans i smärtgrad 100000 och jag bara såg stjärnor framför ögonen, så ligger jag nu hemma utan en enda värk och en sovande bebbe. Va i helskotta
Men vagnen köpte vi och jag fick prutat 1500kr också
Jag hade det så med dottern också i cirkus sex veckor, men inte i närheten lika onda och segdragna. Och jag fick definitivt inte rakt riktade slag mot nerverna i underlivet så hela jag hoppar till. Tänk så olika det kan vara från barn till barnDet börjar ju nästan bli löjligt hur dina värkar kommer och går Din kropp borde veta hut och sluta luras..!
Du är värd en fantastisk sommar ❤
Det känns som jag exploderar snart. Så högt tryck neråt. Men inte mer regelbundna värkar. Fogarna mår skit!
Felicia har en massa dumheter för sig i sömnen. Att hon "pratar" har vi vant oss
Vid men dessa ljud som låter som om hon håller på att kvävas håller på att driva mig till vansinne. Tror jag studsar upp minst var femte minut för att kolla och såklart sover hon i godan ro varenda gång.
Haha jag ser ut som att jag har skitit på mig. Trycker konstant neråt och är typ halvt om halvt beredd att fånga den om den bara skulle ploppa ut Sicka bilder jag ger mig själv i huvudetDet känns som jag exploderar snart. Så högt tryck neråt. Men inte mer regelbundna värkar. Fogarna mår skit!