Lugnet har infunnit sig här. Alla julklappar är inhandlade och inpackade, idag provlagade jag risgrynsgröt för första gången inför julafton (blev skitgott!!) och igår kände sambon kiddot sparka för första gången Det går bra nu!
Vi ska fira först med sambons mamma och syskon och äta lite lättare lunch där. Sen kör vi till min morbror när det är dags för Kalle och firar med min stora släkt hela kvällen. Blir även julfirande med pappa den 25e med julbord och julklappsbyte så det kommer bli två intensiva dagar jag är väldigt taggad faktiskt!
Det blir 2 intensiva dagar här också, först ska vi hämta babyskyddet på vägen till mina föräldrar och sen ska det firas jul 2dagar i rad. Fast just nu är det fåtöljen som gäller!! Allt är i stort sett nerpackat i bilen inför imorgon så nu ska jag bara vara.
Fick ju börja på järntabletter förra veckan och nu känner jag hur mkt nytta det gjorde! Är inte lika andfådd och har ingen hjärtklappning längre. Vadkramperna har gett sej också!! Helt fantastiskt skönt.