Aha, men då blev det alltså inte sämre när du red?Jag hade fg modell kraftig o red till v 38. Inga problem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, men då blev det alltså inte sämre när du red?Jag hade fg modell kraftig o red till v 38. Inga problem!
Nej :-) hade inte ont då alls faktiskt!Aha, men då blev det alltså inte sämre när du red?
Era stackare som fått foglossning, jag bävar! Var på hoppträning idag och blev skrämd av min tränare som sa att det bara hux flux slog till en dag i typ vecka 22 för henne. Så nu väntar jag bara... Hur många får det eg? Får alla det? Är det dumt att rida med foglossning? Jag måste ju rida minst till typ vecka 39 ju!!
Jag tycker det är sjukt jobbigt att alla ska kommentera hur man ser ut, oavsett om det är snälla kommentarer eller ej. Jag avskyr att min kropp blir bedömd hela tiden.
Men du kan inte ha gått upp mycket
Vilket lyx, du har ju bara mage
Hur mycket har du gått upp
Jag VET att alla säger det av välmening. Men jag har faktiskt sjuk ångest, för jag ser ju hur min kropp ändras och jag mår riktigt dåligt av det.
Senaste checken hos BM. 29 fulla veckor och sf-mått på 28 så magen har definitivt lagt på en spurt. Bebis låg långt ner, ev redan fixerad
Nu har vi beställt vagn och babyskydd. Blev en Brio Smile och Brio Primo babyskydd till Valde länge mellan den och Brio Go next. Go next gillade jag egentligen lite mer men det var så små saker som gjorde det och det var inte värt flera tusenlappar till för det.
Fick veta att min barnmorska ska sluta också, känns lite skönt faktiskt eftersom hon inte var jättesympatisk. Har nästa tid 7 januari och får träffa den nya då
Precis likadant känner jag! Jag får i stort sett bara "snälla" kommentarer, men jag tycker det är jättejobbigt ändå. Jag själv ser ju att jag förändras mer än magen även om inte andra ser det och jag tycker verkligen att det är jobbigt.
Den där känslan av att ständigt bli bedömd "men du är ju verkligen vackert gravid, med bara en kula" gör liksom ont för jag känner mig så himla bedömd. Plus att jag vet att min kula är stor och kommer att bli lätt gigantisk till min lilla kropp. Likaså gör det ont för att det blir så himla tydligt att alla inte bedöms vara fint gravida och det är förjävligt. Ett ständigt tyckande om våra kroppar...
Jag tycker det är sjukt jobbigt att alla ska kommentera hur man ser ut, oavsett om det är snälla kommentarer eller ej. Jag avskyr att min kropp blir bedömd hela tiden.
Men du kan inte ha gått upp mycket
Vilket lyx, du har ju bara mage
Hur mycket har du gått upp
Jag VET att alla säger det av välmening. Men jag har faktiskt sjuk ångest, för jag ser ju hur min kropp ändras och jag mår riktigt dåligt av det.
Senaste checken hos BM. 29 fulla veckor och sf-mått på 28 så magen har definitivt lagt på en spurt. Bebis låg långt ner, ev redan fixerad
Jag fick riktig skrämselhicka idag med en brun flytning och stramande känsla långt ner i magen. Ringde förlossningen och fick prata med en gullig barnmorska som lugnade mig med att det förmodligen är livmodern som gjort en växtspurt och tryckt på livmodertappen. Att man ska bli så orolig för minsta lilla!
Jag fick riktig skrämselhicka idag med en brun flytning och stramande känsla långt ner i magen. Ringde förlossningen och fick prata med en gullig barnmorska som lugnade mig med att det förmodligen är livmodern som gjort en växtspurt och tryckt på livmodertappen. Att man ska bli så orolig för minsta lilla!
Förstår dig helt! Hade själv en panikupplevelse i julhelgen med "mörkt i toan", typ mörkrött/brunfärgat efter att jag kissat. Dock inget på papperet. Men jag undersökte mig noggrant. Visade sig att det gamla huset har problem med ledningarna ibland, så det var ngt gammalt som åkt tillbaka. Inte så fräscht kanske, men oj vad lycklig jag blev när jag fick veta det. Hoppas det fortsätter lugnt och skönt för dig!
Hujja, jag hade också blivit nervös. Skönt att det bara verkade vara växt-spurt!Jag fick riktig skrämselhicka idag med en brun flytning och stramande känsla långt ner i magen. Ringde förlossningen och fick prata med en gullig barnmorska som lugnade mig med att det förmodligen är livmodern som gjort en växtspurt och tryckt på livmodertappen. Att man ska bli så orolig för minsta lilla!
Har tyckt att bebis har haft en hyfsat tydlig dygnsrytm med vissa säkra "spark- och sprattel-tider". Tills igår. Från 3-tiden till 10 på kvällen var det full rulle i magen. Vaknade vid 3 på natten och 6 på morgonen och då sparkades det också och nu har det varit disco sedan kl 9 på morgonen. Ska det inte vara sovstunder någon gång?