Planerar oxå gå hem i mars. Men jag har ingen vikarie än och det är lite stressande. Men längtar just nu efter att inte behöva gå upp på morgonen och lite efter lediga kvällar oxå.
Byxorna passar här med i uppknäppt läge. Men ser ut som ett tält i överdelen för magen står verkligen rakt ut som en strut. Bakifrån syns typ inget - midjan är kvar, från sidan ser det verkligen ut som det är dags när som.
Jag hade ganska ont för någon månad sen. Nu känns det mycket bättre konstigt nog. Men efter förmiddagspass på jobbet med lite tyngre jobb och ingen vilopaus så känner jag av fogarna. Om jag sitter ner i traven får jag sammandragningar. Lätt sits är klart bekvämast! Men jag känner att min balans ändras och jag måste liksom leta efter ultimata läget. Vanliga sitsen blir lite framtung och det går fort att bli bakom när jag rätar upp mig. Har ju hittat ryttare till efter jul och det känns tur för hästen för jag rider inte optimalt nu och efter jul lär inte vara bättre...
@Hjartagna jo klart jag kan ringa... Men tänker att det vanliga är kanske att de hör av sig?
vikarie får väl din chef hitta Jag har sån tur att det är 2tjejer på jobbet som ska ta mina uppdrag (jobbar med redovisning och deltid) så jag behöver inte tänka så mkt på det. Superskönt!!
Fast chefen blev lite lång i nosen när jag sa att jag skulle vara hemma 1,5år Men jag tänker inte missa mitt barns första tid bara för att han tycker det räcker med 6månader ledigt. Hans fru (och min andra chef) såg ut att vilja dra nåt hårt i huvudet på honom när han sa det