Har absolut inte med det att göra så strunta i att svara om det är känsligt men varför vill du inte berätta? Jag ska inte säga ngt egentligen, berättade för chefen i v 23 först och då syntes inget men kände mig tvungen eftersom jag mådde sådär. Våra föräldrar fick veta i v 14-15 tror jag (mina lite före sambons). Så jag inser nu att jag inte direkt var tidig med att berätta La upp en bild på insta typ v 19, åt skitmkt innan och blåst upp magen så mkt det gick, för annars var det bara platt, ville ju att det skulle synas lite iaf haha.
För vi har av anledningar ingen/dålig kontakt med dom två, och båda dom är ungefär som tonåringar o sprider de garanterat till exakt alla de känner inkl lägger upp status på facebook. Vi är inte sugna på att vara så öppna med det denna gång. Båda våra mammor har varit uppriktigt oroliga över vår dotters framtid, helt utan grund (bara allmänt störda personer) så är inte så sugna med att gå ut offentligt när de blir så pass kort mellan syskonen, ett år precis.