Visst är det härligt.. Fick säga till en arbetskamrat på skarpen förra veckan. Det har varit kommentarer HELA tiden sedan jag berättade. Typ som: Kan du det? Du som är så himla gravid? -Hur gravid är du idag? -Når du ner till golvet? -Hur mår tjockisen idag?
Skitkul. Verkligen.. Jag sa till personen att lägga ner, för jag ska vara gravid i 4,5månad till och det blir jävligt drygt om han ska hålla på så. Kan ju tillägga att alla dessa kommentarer kom inom loppet av 10minuter.. Och så har det hållt på.. blir fan tokig!! Inte konstigt att fanskapet har gått igenom 3skilsmässor.
Dagens kommentar Oj vad du växer och frodas !
Nej jag pallar inte sånna. Jag är ingen jävla krukväxt. Det är därför jag känner mig obekväm som gravid. Folk tycker att detta är en mysig hälsningsfras ? What????
Jag fattar inte varför folk har ett sånt stort behov av att kommentera andra människor och framförallt gravida?! Ofta med en "höhö"-attityd och att man borde tåla lite skämt typ, gärna ihop med tjockiskommentar
Tack och lov så syns det bara lite på mig än och bara om jag har något tight på mig. Träffar dessutom väldigt få människor just nu så jag är än så länge skonad från diverse kommentarer, tyckande och råd.
Man får bli arg och kräka ur sig här!