Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan också konstatera att jag nu passerar mitt viktrekord (totalt sett i livet) och är bara i v25. Den vikten jag har nu har jag inte ens varit uppe i vid förlossning med tidigare ungar.
Kan bli intressant det här
http://www.minimundus.se/lista.php?kid=100-117Den andra är att mina bröstvårtor gör ont ont ont när det är kallt ute. Har letat efter ullinlägg som någon tipsade om här men har bara hittat engångsinlägg från Natusan?
Jag har byxproblem!
Magen har börjat växa på allvar nu och jeansen i garderoben får hänga på galgarna till nästa sommar. Har bekymmer med att jag går en skoglig utbildning där leggings och klänning inte riktigt lämpar sig ute i fält bland maskiner. Har fram tills nu kunnat använda ett par jeggings med resår som jag vikt ned under magen, men igår fungerade inte de heller och trycket på magen gjorde riktigt ont framåt kvällskvisten. Kikade på mammabyxor ett par veckor sedan, men de såg ut att vara utformade för de som har betydligt mer mage än vad jag har? Eller går de använda i alla fall? Skulle behöva någonting som går att använda långkalsonger under och går att få ned i ett par gummistövlar
Jag som hatar tryck på magen bytade till mammabyxor med en gång, även om jag inte klarar av "trycket" som blir av resåren. Så jag viker alltid resåren dubbel = den når inte ens navel. På så vis har man inte heller massa "fladdrande" överflödig resår innan magen växt in i byxorna.Jag har byxproblem!
Magen har börjat växa på allvar nu och jeansen i garderoben får hänga på galgarna till nästa sommar. Har bekymmer med att jag går en skoglig utbildning där leggings och klänning inte riktigt lämpar sig ute i fält bland maskiner. Har fram tills nu kunnat använda ett par jeggings med resår som jag vikt ned under magen, men igår fungerade inte de heller och trycket på magen gjorde riktigt ont framåt kvällskvisten. Kikade på mammabyxor ett par veckor sedan, men de såg ut att vara utformade för de som har betydligt mer mage än vad jag har? Eller går de använda i alla fall? Skulle behöva någonting som går att använda långkalsonger under och går att få ned i ett par gummistövlar
Går in i vecka 19 idag och evighetslånga v 18 är äntligen slut
Mår oförskämt bra just nu egentligen, får hoppas att det håller i sig så länge som möjligt! Egentligen har jag väl bara två krämpor just nu. Den ena är att jag blir kissnödig sjukt fort, men det är mest irriterande.
Den andra är att mina bröstvårtor gör ont ont ont när det är kallt ute. Har letat efter ullinlägg som någon tipsade om här men har bara hittat engångsinlägg från Natusan?
Nu är jag i v 22 o nu börjar de faktiskt synas lite att jag är gravid! har inte gått upp ett enda kg dock så jag är jättenöjd över det! Har alla vanliga jeans osb, även dom riktigt tajta som var på gränsen innan graviditeten !