Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i v 13 (12+2)@Olina hur långt är du gången? Tar du några tabletter för illamåendet? Provat sea-bands?
Jag har testat postafen men tyckte att jag blev så trött av dom, är ju redan så trött. Behöver nog testa de där med koffein i så fall. Visst kan man ringa barnmorskan och be att få de utskrivna?Det finns recepfria tabletter på apoteket med (pimperan och/eller postafen), köp hem en burk och ha hemma vid behov
Ah, jag förstår . Tror du skrev det någonstans, men var det så att i ditt landsting så erbjuds alla ett tidigt ul? Vad spännande! Inte långt kvar till ditt första nu ju.
Ja, det var generöst . Tycker själv att tiden går väldigt långsamt just nu så förstår att en resa är välkommet för att speeda upp det lite .Ja alla erbjuds tidigt ul med eller utan NUPP. Väldigt generöst måste jag säga, börja gilla mitt landsting mer och mer . Superspännande, nu åker vi iväg i övermorgon till Frankrike och kommer hem ett par dagar innan ul så jag lär inte hinna räkna dagarna så mycket heller. Livet känns väldigt underbart just nu
Jag som normalt pga av Ehlers danlos käkar ganska mycket smärtstillande har dragit ner rejält. Men har just tryckt i mig 2 citodon och kan det ta udden av det onda så kan jag med lite tur klara mig med Alvedon resten av dagen. Vissa dagar tar jag ingenting. Låter även bli mina paraflex trots att de anses mer ok att ta än citodon, jag vet inte om de är så ok med muskelavslappnande just nu när inte ens läkaren vet om kroppen försöker göra sig av med tvåan eller om det är ettans moderkaka som blöder. Har en hel del sammandragningar så fort jag rör mig och då ökar blödningen.Apropå blixtrande huvudvärk, hur resonerar ni kring värktabletter?
Ja alla erbjuds tidigt ul med eller utan NUPP. Väldigt generöst måste jag säga, börja gilla mitt landsting mer och mer . Superspännande, nu åker vi iväg i övermorgon till Frankrike och kommer hem ett par dagar innan ul så jag lär inte hinna räkna dagarna så mycket heller. Livet känns väldigt underbart just nu
Det är jätteolika hur och när magen växer. Vi är ju några här som redan växt ur våra vanliga jeans (med gummiband i knappen...) och börjat med gravidbyxor@carmarnic grattis och välkommen. Svårt att dölja skrev du, jag är i slutet på v 12 och det syns ingenting, har du redan fått mage ?
Det är jätteolika hur och när magen växer. Vi är ju några här som redan växt ur våra vanliga jeans (med gummiband i knappen...) och börjat med gravidbyxor
Såhär såg jag ut igår, v12+2
https://picasaweb.google.com/m/view...23800/6060330024572797089/6060330375798335410
2 bilder. Ursäkta länken, men lyckas inte infoga bilderna direkt från telefonen...