Imogen
Trådstartare
Idag startade projekt blöjfri. Önska oss lycka till
Lycka till! Vi ska börja vilken dag som helst vi också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag startade projekt blöjfri. Önska oss lycka till
Håller tummarna för att det går bra för er.Lycka till! Vi ska börja vilken dag som helst vi också.
Vi körde helt utan byxor första dagarna och då fick jag även chansen att se när det var på gång och kunde lyfta över till pottan mitt i. Efter två sådana så fungerar kiss på pottan (eller utomhus) jättebra. Det andra är dock svårare för vår del, men vi övar på. H är helt utan blöja mellan ca 7.30-18.30.Skönt för er som det går bra för . Vi stampar på samma ställe, känns det som. Han kissar i kalsongen och då vill han byta byxor. Igår märkte han inte ens att han hade kissat i ballongen utan vi fick påminna honom om att han nog var blöt mellan benen. Vi kan sätta honom på pottan, läsa bok i 20 min utan att det kommer något, och sen när han inte längre sitter på pottan så kissar han.
Hoppas att det kommer så småningom. Vi får ha tålamod och rejält med tvättmedel hemma fram tills dess .
Igår och idag em var vi iväg så då vad det blöja på, hade varken gräsmatta eller toa nära när han plötsligt ropar och måste kissa. Förklarar att han måste kissa i blöjan denna gång och då blev han såååå lessen
Alltså jag är så imponerad, men hur länge det heller i sej får vara osagt så länge det går bra så är det ju bra helt enkelt
Smart!Jag har alltid haft med mig potta när vi varit iväg. Det var lite otympligt ibland men värt det, just för att slippa be om sådant.
Nu har vi testat finska sjukvården..
Sonen lyckades ramla av stolen under frukosten i morse. Och trots att det var matta på golvet ramlade han och slog sig i huvudet så illa att han först skrek men sen tappade medvetandet några sekunder. Vilket kändes som en evighet, så läskigt
Tur i oturen fanns ett privat sjukhus bara runt kvarteret från hotellet. Så en halvtimme senare hade vi redan träffat en läkare. Sonen var ledsen och verkade trött. Kräktes en gång hos läkaren. Men efter det var han mycket piggare och lekte som vanligt. Läkaren konstaterade hjärnskakning och vi ska ha honom under uppsikt. Nu verkar han helt som vanligt, hoppas det fortsätter så
Fy vad obehagligt. Men skönt att han är som vanligt redan. Hoppas det fortsätter så .Nu har vi testat finska sjukvården..
Sonen lyckades ramla av stolen under frukosten i morse. Och trots att det var matta på golvet ramlade han och slog sig i huvudet så illa att han först skrek men sen tappade medvetandet några sekunder. Vilket kändes som en evighet, så läskigt
Tur i oturen fanns ett privat sjukhus bara runt kvarteret från hotellet. Så en halvtimme senare hade vi redan träffat en läkare. Sonen var ledsen och verkade trött. Kräktes en gång hos läkaren. Men efter det var han mycket piggare och lekte som vanligt. Läkaren konstaterade hjärnskakning och vi ska ha honom under uppsikt. Nu verkar han helt som vanligt, hoppas det fortsätter så
Fy vad otäckt! Tur att det verkar gått bra!Nu har det gått ett dygn och sonen verkar helt som vanligt. Hade instruktioner om att väcka honom varannan, var tredje timme under natten och det var inga problem. Mer än att föräldrarna är trötta då Nu far han runt och är isf väldigt bra på att dölja att han har ont i huvudet