Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kanske också gillar att hoppa i lövhögar ?Inser att det finns viss risk att sonen kommer få en höstdepression.. Det bästa som finns är nämligen att titta på löv. Det kan göras i princip hur ofta som helst och hur länge som helst.
Tänk vad sorgligt när det blir höst och löven försvinner
Samma här. Eller snarare så att hon måste underhållas mest hela tiden. Utomhus har vi mycket gratis så idag har vi gått ut x antal gånger . Provat gunga lite och självklart kollat på träd . Vi bor granne med ett lite köpcentrum och att strosa därinne är finfin bebisunderhållning, hon tjuter av skratt stundtals när hon hänger över axeln och kikar på folk. De ser tydligen roliga ut .Idag var det dags för bvcbesök igen. Han blir 4 månader imorgon och vägde in på 7485 g och 67 cm.
Jag undrar om han är i någon utvecklingsfas igen eller om det är tänderna som spökar... Humöret är milt sagt väldigt ombytligt just nu.
Han kanske också gillar att hoppa i lövhögar ?
Inser att det finns viss risk att sonen kommer få en höstdepression.. Det bästa som finns är nämligen att titta på löv. Det kan göras i princip hur ofta som helst och hur länge som helst.
Tänk vad sorgligt när det blir höst och löven försvinner
Vi var på babysim igår och hade jättekul förutom de sista fem minuterna då H var ledsen. Nästa vecka ska jag försöka hamna bättre i fas med både sömn och amning, för nu var han både trött och hungrig på slutet.Idag har vi varit på babysim! Jätteskojigt var det sa sonen som skrattade mest hela tiden
Han verkar dock inte ha läst instruktionerna som tipsade om att ta på pyjamas efteråt då bebisarna skulle bli jättetrötta efteråt. 3,5 timme senare och det där med att sova verkar himla onödigt
Vi har också testat naturell gröt. Det fick likt ärter och potatis och en äcklad min. Plommon och melon däremot .L har fått testa naturell havregröt med lite päron. Det gick ner, så jag antar att det fick godkänt.
Vi är fem barn med föräldrar i vår grupp. H och ett annat barn är yngst.
Vi har också testat naturell gröt. Det fick likt ärter och potatis och en äcklad min. Plommon och melon däremot .
L har fått testa naturell havregröt med lite päron. Det gick ner, så jag antar att det fick godkänt.