Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bjuder på en bild som visar hur sonen brukar sova dagtid
Så sött.
På temat "Hur man sover dagtid" kan jag bjuda på två favoriter i repris:
Så där sover vår också dagtid... Omöjligt att ligga ner och sova då!Bjuder på en bild som visar hur sonen brukar sova dagtid
Haha, älskar din dotters sovstil. Första bilden är bara helt otrolig!
Så där sover vår också dagtid... Omöjligt att ligga ner och sova då!
Nattetid är tanken att hon ska sova i egen säng men eftersom jag ammar till sömns så somnar hon ju oftast i vår säng och sen är frågan om jag orkar flytta henne.
Hon har pyamas på sig eftersom hon inte är kompatibel med filtar, de sparkas av utan pardon
Hur har ni era bebisar liggande när de sover? Har ni kudde och/eller täcke? Min sover i sin egen säng men ligger fortfarande i babynestet där kanterna förhindrar att han vänder sig och lägger sig på mage. Han har fortfarande inte vänt sig helt utan lyckas bara lägga sig på sidan än så länge men jag nojjar för att han ska vända sig till mage nattetid och inte få ordentligt med luft... Han är ju 3 månader och orkar lyfta på huvudet men jag tänker att han kanske sover djupt och inte märker att han inte får luft, eller tänk om jag sover djupt och inte hör honom skrika? (as if, jag vaknar av minsta lilla, men tänk om...)
Är jag superduperfjantig?
Jag kan ju inte ha honom liggande i babynestet för all framtid...
I det har han ett fårskinn så vi har inte någon kudde där, det blir mjukt och fluffigt under huvudet ändå. Inget täcke än så länge, han har ju pyjamas och verkar ha lätt för att bli varm.
Filtar och bebisar har någon slags antagonistiskt förhållande till varandra. Det räcker typ att sonen kollar på filten så åker den av.
Precis!Filtar och bebisar har någon slags antagonistiskt förhållande till varandra. Det räcker typ att sonen kollar på filten så åker den av.
Precis!
Pyamas med fötter är det enda rätta en så här kall sommar... I vinter får vi väl fodra pyamasen eller nåt.
Alls bebisar har olika problem :-DDen som ändå kunde ha pyjamas med fötter. Vi har försökt ett par gånger men har fått inse att hennes fötter är för stora. Kan inte vara skönt när det spänner över tårna.
Idag fick jag kommentaren av vilt främmande tant "oo men vilken liten söt! Den måste nästan vara helt ny". Tur att sonen inte förstod vad hon sa
Sen fortsatte tanten med "men borde han inte ha en mössa på sig?" (Han satt i bärselen, jag hade sonens solhatt i handen och vi var inomhus..)
Då på sekunden började sonen skrika så vi gick därifrån
Hur har ni era bebisar liggande när de sover? Har ni kudde och/eller täcke? Min sover i sin egen säng men ligger fortfarande i babynestet där kanterna förhindrar att han vänder sig och lägger sig på mage. Han har fortfarande inte vänt sig helt utan lyckas bara lägga sig på sidan än så länge men jag nojjar för att han ska vända sig till mage nattetid och inte få ordentligt med luft... Han är ju 3 månader och orkar lyfta på huvudet men jag tänker att han kanske sover djupt och inte märker att han inte får luft, eller tänk om jag sover djupt och inte hör honom skrika? (as if, jag vaknar av minsta lilla, men tänk om...)
Är jag superduperfjantig?
Jag kan ju inte ha honom liggande i babynestet för all framtid...
I det har han ett fårskinn så vi har inte någon kudde där, det blir mjukt och fluffigt under huvudet ändå. Inget täcke än så länge, han har ju pyjamas och verkar ha lätt för att bli varm.