Jag längtar tills jag kan gå så långa promenader igen. Saknar mina 3-4 timmar långa strapatser.
Mina promenader är oftast runt halvmilen. Det är det som funkar för både bäbis och energisk 3 åring Men ibland tar jag mig en längre promenad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag längtar tills jag kan gå så långa promenader igen. Saknar mina 3-4 timmar långa strapatser.
Hur är det för er andra på tränings/motionsfronten?
Jag är ute och går mer eller mindre varje dag, ibland med syskonvagnen vilket blir bra tungt . Rider 4 dagar i veckan, tränar styrka 3 dagar i veckan enligt Olgas bok och löptränar lite 1-2 dagar i veckan.
Jag kan gå drygt halvmilen om dagen utan att få ont alls, mer än så ger känningar i framfogen och jag har en vansinnig respekt för den smärtan. Det blir gradvis bättre så jag tänker inte pressa utan ökar på så sakteliga, vill inte drabbas av några permanenta besvär. Hann köra lite spinning innan maken åkte på utbildning, det funkade skitbra så jag ser fram emot att fortsätta med det när han kommer tillbaka. Styrketräning har alltid varit min svaghet (pun intended), men skivstångspass på Friskis har funkat bra innan så jag kommer dra igång med det igen till hösten. Vill oerhört gärna börja springa igen men ska tappa några kilon först, är alldeles för tung nu.
Är försiktig med löpningen jag också så att bäckenbotten verkligen hänger med. Därför har det blivit som längst 20 minuters turer, längtar tills jag vågar mig på lite distans. Så himla härligt att springa!
Har 6 kg till startvikt och 7 kg till målvikt.
Jag tränar enligt MammaMage-appen och har snart gjort klart alla stegen. Jag försöker få till en promenad om dagen men mer träning än så blir det inte. Sonen vill fortfarande vara nära hela tiden så får träna när sambon är hemma. Hade gärna tränat mer men får inte riktigt till det.Hur är det för er andra på tränings/motionsfronten?
Jag är ute och går mer eller mindre varje dag, ibland med syskonvagnen vilket blir bra tungt . Rider 4 dagar i veckan, tränar styrka 3 dagar i veckan enligt Olgas bok och löptränar lite 1-2 dagar i veckan.
Promenad på 1,3 mil avklarad så nu har jag ätit lite. Lillan sover fortfarande i vagnen, men funderar på att väcka henne Blir kaffe och kladdkaka framför tvn nu tills vi ska gå till svärföräldrarna och äta middag. Ikväll har jag tänk rida
Jag är också avis på så långa promenader, jag gick precis 1,3 KILOMETER och är helt slut! Men det är längre än jag gått på bra länge så jag är ändå nöjd!
Jag har ju både snitt, infektion och foglossning (inte riktigt lika kraftig som din tror jag) att komma tillbaka från så hittills är jag helt nöjd, om än lite otålig ... Jag blir ju otåligare ju bättre jag mår också så vi får se det som ett gott tecken ändå!Jag blev också helt slut i början, 1,3 km tog det mig veckor att komma upp i. Du ska helt klart vara nöjd!
Äh badrummet som är så festligtMamman tycker det är himla praktiskt när sonen ligger nöjd i babygymmet. Hon kan fixa lite saker (typ mat till sig själv) eller sitta bredvid på golvet och göra saker samtidigt (typ Bukesurfa).
Sonen tycker väl att gymmet duger, iaf ibland. Men ingenting går ju liksom upp mot skötbordet Hur arg eller ledsen man än är så blir man så glad när man hamnar där att det går liksom inte att undvika att kikna av "skratt". Man kan titta på saker också, ett vitt tak och absolut inget annat till exempel! Här skulle man kunna spendera hela dagar!
Mamman uppskattar visserligen att det finns en nödlösning när sonen gnäller. Men hon tröttnar betydligt tidigare än sonen på att stå bredvid ett skötbord