Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är första föräldraträffen på måndag och på onsdag tänkte jag att vi ska vara med på terminsavslutningen av sånggruppen för barn. Jag hoppas också på trevliga nya bekantskaper, speciellt eftersom jag är inflyttad och gärna lär känna fler personer här.Nu har sonen blivit lite småförkyld. Han äter bra, är pigg och har ingen feber men näsan snorar, han är lite täppt och sover lite oftare än vanligt. Tur att jag köpte koksalt på väg hem från föräldraträffen igår . Hoppas att det inte blir värre än såhär.
I övrigt var jag på den andra föräldraträffen igår. Det är verkligen ett trevligt gäng och alla verkar så avslappnade och vettiga. Ser fram emot nästa träff.
Vad kul! Du får berätta hur det var sen. Jag är ju också nyinflyttad och var lite rädd att inte riktigt "komma in i gänget" eftersom alla redan verkade känna varandra i föräldragruppen, men de är öppna för nya bekantskaper, vilket är roligt .Här är första föräldraträffen på måndag och på onsdag tänkte jag att vi ska vara med på terminsavslutningen av sånggruppen för barn. Jag hoppas också på trevliga nya bekantskaper, speciellt eftersom jag är inflyttad och gärna lär känna fler personer här.
Åh det skulle jag också vilja men tycker det är lite för långt att köra. Hoppas ni får kul!Idag (och imorgon) ska jag till strömsholm på Nationaldagstävlingarna. Riktigt kul ska det bli hoppas bebis "sköter" sig!
Idag (och imorgon) ska jag till strömsholm på Nationaldagstävlingarna. Riktigt kul ska det bli hoppas bebis "sköter" sig!
Idag (och imorgon) ska jag till strömsholm på Nationaldagstävlingarna. Riktigt kul ska det bli hoppas bebis "sköter" sig!
Hittills har vi en riktig slappdag. H har sovit på amningskudden i mitt knä medan jag har sorterat kort och skickat på framkallning. Tog ett tag att gå igenom alla foton på gullungen
Har spacklat lite och hoppas på att kunna måla om en stund.
En fundering: vad äter ni för mat när ni går hemma? Jag tycker inte så mycket om att laga mat och är heller inte så förtjust i att värma fryst mat. Den här veckan har jag lagat pannkakor två gånger och skulle kunna äta det varje dag, men tror inte sett det är bra för hälsan Några tips?
En fundering: vad äter ni för mat när ni går hemma? Jag tycker inte så mycket om att laga mat och är heller inte så förtjust i att värma fryst mat. Den här veckan har jag lagat pannkakor två gånger och skulle kunna äta det varje dag, men tror inte sett det är bra för hälsan Några tips?