Rhinos
Trådstartare
Förstår att det känns tråkigt att han inte går upp mer trots dina insatser, men som tur är finns ju ersättning att tillgå så din son kan få det han behöver ändå . Hoppas han vill lägga på sig lite mer framöver.På tal om sovning så sover sonen mellan oss i nestet. Smidigt då han ska äta (minst) var tredje timme. Och mysigt såklart
Idag vägde vi oss igen och trots mina kämparinsatser, för jag får nog kalla det så. Så går han upp bara tio gram per dag på ett ungefär. Ibland mer ibland ingenting. Har vägt oss varannan var tredje dag sen vi kom från BB för tre veckor sen. Så nu blir det ersättning efter varje amning.
Så trots amning varannan timme dagtid och var tredje nattetid i tre veckor, att jag fullkomligt svämmar över av mjölk, att han äter så länge han vill och när han vill vilket ofta blir varje timme på eftermiddagarna. Så är det inte tillräckligt.
Snacka om att känna sej fullständigt otillräcklig som mamma som inte ens får bebisen att växa ordentligt. . (Men han har iaf blivit två centimeter längre!) Jag måste ha världens sämsta mjölk