Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis som här, kan undra vad man gjort för rätt i livet för att förtjäna dettaHon är över lag en otroligt nöjd, snäll och go bäbis oavsett vad vi hittar på med
Och vi har väl inget lyxbarn, men nu sover lilla täppta, trötta Lokatten efter en lång dag med mycket sång, kramar, promenader och gungande i gungstolen. Förhoppningsvis mår hon bättre imorgon lillskruttan.
Haha ja ni kanske får er beskärda del då .Vi kommer med all säkerhet få vår del plus lite till när dom blir tonåringar
Om det inte är något av ovanstående då? Oftast går vi ut direkt efter matning och då kan han skrika från start trots ren blöja .
Sjalen funkar som tur är så den går vi mycket med . Får hålla mig till den när jag är själv och ta vagnen när sambon är med så vi kan hjälpas åt .Aj då, då har jag inget tips. Är han lika ledsen om du sjalar upp han hemma och går utan vagn?
Sjalen funkar som tur är så den går vi mycket med . Får hålla mig till den när jag är själv och ta vagnen när sambon är med så vi kan hjälpas åt .
Jag vet inte riktigt vad det är som han inte gillar. Oftast brukar han gråta innan vagnen ens kommit i rullning så gissar att han inte gillar att ligga själv. Han somnar till exempel aldrig själv när vi är inomhus heller så gissar att han inte kommer till ro i vagnen när han inte är nära någon. När han somnat i någons famn brukar han kunna sova vidare i vagnen sen .Han kanske inte gillar vagnens gungande?
Det måste ju ändå kännas något när vagnen rullar och det tycker han inte om?
Annars har jag inga idéer. Båda mina har gillat vagnen. Tösen trots att hon hellre ville vara i min famn dygnet runt första halvåret.
Hur lägger du honom i vagnen?
Mina två har gillat bäst när jag lindat en filt om dom så det känns som någon kramar om dom. Nu är mina visserligen födda i oktober och december och det kan ju vara lite jobbigt att vara inlindad i en filt i maj kanske..
Ja, jag hade en naiv föreställning att alla barn funkade så . Jag hoppas han växer ifrån det, han väger redan över 6 kg så det är några kilon man bär runt på i sjalen .Vad jobbigt att han inte gillar vagnen, jag har sån tur att min somnar nästan direkt han hamnar i den. Det är väldigt skönt
Jag vet inte riktigt vad det är som han inte gillar. Oftast brukar han gråta innan vagnen ens kommit i rullning så gissar att han inte gillar att ligga själv. Han somnar till exempel aldrig själv när vi är inomhus heller så gissar att han inte kommer till ro i vagnen när han inte är nära någon. När han somnat i någons famn brukar han kunna sova vidare i vagnen sen .
Filt har jag provat och det funkade bra till en början, men så kom han aldrig till ro så att han kunde somna och då börjar han gråta istället.
Ja, fördelen med vagnen är att det är lättare att ta med sig skötväska och sådant. Men som du säger så får jag ta och vända det till något positivt . Det är ju trots allt mysigt att ha honom nära och det är där han är trygg så vill inte ta det ifrån honom heller.Hoppas han ändrar inställning snart till vagnen. Det är så skönt att få ha händerna fria på stan.
Men jag vet hur det är. Min tös bodde i bärselen på mig i flera månader. Ingen annan dög. Man ska ju sova när bebisen sover men vad gjorde jag - gick på toa och duschade och åt mat
Men det varar inte för alltid så njut av att ha honom nära för en dag får du tigga dig till en kram
Hur går det för resterande vårföräldrar med bebisar kvar i magen?
Skönt!Har också slutat jobba, ungefär en vecka till BF men räknar kallt med att mitt slarvigt valda anonyma användarnamn kommer kännas lite utdaterat när jag går över tiden och blir igångsatt i början av juni.
Mår så där bra som man knappt vågar prata högt om, virkar/stickar/syr/bakar, grejar i trädgården, hänger i stallet osv. Budar på bebiskläder på tradera och läser föräldraforumet på buke och googlar på statistik över förlossningsstarter.
Känner mig både klar och livrädd för att det ska sätta igång