Vad kan man smörja in bebisen med? Han är så himla torr över hela kroppen....
Babyolja! Ha det i vattnet när ni badar också så håller bäbis sig mjuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kan man smörja in bebisen med? Han är så himla torr över hela kroppen....
Babyolja! Ha det i vattnet när ni badar också så håller bäbis sig mjuk
Det kom en pojke igår morse. han är det sötaste jag har sett i hela mitt liv och ligger just nu och sover ovanpå den näst sötaste jag sett i hela mitt liv.
Ok, vi har smörjt lite med det men då fortsätter vi
Det är änglamarks baby olja som vi har.Kolla innehållsförteckning bara, kan vara mycket skit i vissa... isf är det bättre med naturliga oljor!
Har du nyss börjat med D-droppar? Det är tydligen många barn som reagerar på dem.Jag upplever att vår pojk är missnöjd mer frekvent. Han är lite mer lättväckt, skriker oftare och är inte lika nöjd att gå promenader i barnvagnen. Han bajsade inte på hela natten och första bajsen kom idag runt kl. 10 så antar att han varit något förstoppad. Nu har han bajsat regelbundet sedan dess så hoppas att magen ordnat upp sig för honom. Det är så hemskt när han skriker och inget man gör hjälper .
Hade tänkt vara ute mycket med honom idag men promenaden vi tog i förmiddags var verkligen inte populär och efter det har han stundom sovit, stundom varit missnöjd med något.
Ja, det har vi faktiskt, började för ca 1,5 vecka sedan. Då är det kanske de som spökar .Har du nyss börjat med D-droppar? Det är tydligen många barn som reagerar på dem.
Det kom en pojke igår morse. han är det sötaste jag har sett i hela mitt liv och ligger just nu och sover ovanpå den näst sötaste jag sett i hela mitt liv.
Hejja hejjaHaft hyfsat regelbundna värkar sen kl fem, 4- 6 min mellan, hoppas nu att det inte avtar!! Efter att vi kört hem sambons dotter till hennes mamma spurtade jag in på Ica mellan två värkar och köpte godis så nu känner jag mig redo iaf
Nu är det bara två dagar kvar med pappan hemma. Hur ska det gå sedan, alldeles själva?
Här börjar maken jobba imorgon, hoppas att det går snabbt att vänja sig vid att göra vissa saker själv. Jag hade tänkt att jag skulle testa att få ut vagnen själv, men det har inte blivit av.Nu är det bara två dagar kvar med pappan hemma. Hur ska det gå sedan, alldeles själva?