Vi har en vanlig babybjörn. Det är väl 3,5kg som minimivikt på den om jag minns rätt.
Ett av "problemen" med att ha fått en minibebis. Vi har en ergobaby vi är jättesugna på att prova, men lilleman har ju 1 kg kvar till minimivikten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en vanlig babybjörn. Det är väl 3,5kg som minimivikt på den om jag minns rätt.
Åh en testdag, vad bra.Här börjar maken jobba imorgon, hoppas att det går snabbt att vänja sig vid att göra vissa saker själv. Jag hade tänkt att jag skulle testa att få ut vagnen själv, men det har inte blivbytt av.
Det ska i alla fall bli väldigt fint väder här imorgon och på onsdag är maken hemma igen
Ha ha! Lustgasen är ju som en billig fylla och då är det ju bra när den smakar som favoritdrinkenNär man rapar i lustgasen efter att ha druckit äppeljuice känns det som att man har druckit p2 (Om det är nån mer som har p2 som favoritdrink)
Sambon sover och jag lattjar med lustgasen, öppen 4cm sist dom kollade sen dess har jag hatt lustgas. Hoppas det går framåt men det är ju så långtråkigt!
Du är nog den enda jag vet som tyckt det varit långtråkigt under aktiv förlossning
Jag hade också lite långtråkigt i några timmar, lyckades till och med somna minuterna som var mellan värkarna.
Du är nog den enda jag vet som tyckt det varit långtråkigt under aktiv förlossning
Jag hade också lite långtråkigt i några timmar, lyckades till och med somna minuterna som var mellan värkarna.
Jag har också tråkigt några timmar
Jag hade inte en sekunds tråkigt, men ett väldigt nära förhållande till lustgasen...Epidural blev det aldrig någon, tror det var för att de trodde det skulle gå snabbare än det i slutändan gjorde.
I morse 8:22 kom lilla Alice allt gick jättebra förutom att jag hade mycket feber i perioder under natten så nu får vi hänga på specialbb för att hålla koll så inte tjejen fått nån infektion från mig.
GrattisI morse 8:22 kom lilla Alice allt gick jättebra förutom att jag hade mycket feber i perioder under natten så nu får vi hänga på specialbb för att hålla koll så inte tjejen fått nån infektion från mig.
Jag begärde epidural direkt när jag kom in och det ångrade jag inte trots att jag var väldigt skeptisk mot det innan förlossningen.Nästa förlossning har jag bestämt mig för att ha en smärtfri, om man kan önska
Har redan haft en jävligt jobbig igångsättning som var med aktiva värkar i 6 timmar och en normallöpande förlossning med aktiva värkar i 14 timmar varpå jag tagit epiduralen i ett sent skede båda gångerna.
Nästa gång blir det som en gammal medryttare till mig hade. Hon begärde epidural från hon kom in på förlossningen öppen typ 2 cm och sen satt hon och spelade yatzy med sin mamma till ungen kom ut
Fusk